ved repaint() sletter den de ting der var ~
Fra : Simon...

Dato : 19-10-02 23:47

Hejsa igen igen,

så er mit proggie faktiskt færdigt, og det kører næsten som det skal,
det teger bare kun den sidste figur i min hægtede liste,
jeg har på fornemmelsen det er fordi at når jeg kalder repaint() tegner den
kun den ting
den bliver bedt om i paintComponent() den gang (tager dem en af gangen).

kan dette undgåes ? er der et alternativ til repaint ? eller skal jeg lade
paintComponent hente figurer fra min hægtede liste ??

tak

mvh.Simon

Fra : Simon...

Dato : 20-10-02 17:20

> kan dette undgåes ? er der et alternativ til repaint ? eller skal jeg lade
> paintComponent hente figurer fra min hægtede liste ??

fik løst det ved at slå klasserne sammen...
-Simon