Link til bat filer med parametre
Fra : LiquidSky

Dato : 19-10-02 23:13

Hej,

Jeg har forsøgt at køre en .bat fil med parametre på følgende måde:

<A HREF="run.bat param1 param2">Run</A>

men det virker ikke. Nogle der har et forslag til hvordan jeg kan få kørt
..bat filen og smidt parametre til den?

Fra : ferling

Dato : 20-10-02 01:58

> <A HREF="run.bat param1 param2">Run</A>
>
> men det virker ikke. Nogle der har et forslag til hvordan jeg kan få
kørt
> ..bat filen og smidt parametre til den?

Dr er så mange mærkelige tegn - jeg går ud fra der skal stå
batfil.bat parm1 parm2
Har du husket at indsætte 'pladsholdere' for parametrene ?
Hvis der i batfilen står f.eks.
ed.exe %1 %2 ... op til %9 - indsættes parm1 på %1s plads osv.
Eksempel:
Hvis batfilen består af linien der starter med ed..... og den hedder
ed.bat vil kommandoen
ed config.sys
indlæse config.sys i editoren
Det er selvfølgelig overflødigt med en batfil i dette eksempel, men
næste linie kunne jo være en sikkerhedskopiering.
Mvh, Søren

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-10-02 03:15

Sun, 20 Oct 2002 00:58:21 GMT, skrev "ferling"
<ferling.news@kandu.dk>:

>Det er selvfølgelig overflødigt med en batfil i dette eksempel, men
>næste linie kunne jo være en sikkerhedskopiering.

Man kan forhåbentlig ikke noget af det ved hjælp af et link på en
hjemmeside.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-10-02 13:33

Ikke muligt fra et link.