defalt tdc logo
Fra : GM

Dato : 19-10-02 21:42

Hej

Er der ikke en venlig sjæl som kan fortælle mig hvordan jeg får mit defalt
tdc logo tilbage på min nokia 6210 telefon

mvh
Gerner Majlandt

Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 19-10-02 23:20

Ved ikke helt hvad du mener med defalt logo, men du kan fjerne det gamle ved
at trykke : *#OPR0LOGO#

MVH Thomas

Fra : Th Frydensberg

Dato : 20-10-02 13:53

virker ikke på 6210.......

Fra : martin lind

Dato : 20-10-02 22:47

ikke for at spørge dumt men hvor taster man den der kode ind henne?

Fra : Th Frydensberg

Dato : 21-10-02 15:43

virker kun på 3310 -30