mystisk
Fra : Bjarne Østergård

Dato : 19-10-02 20:50

Er der nogen der kan fortelle mig hvorfor jeg ikke kan se mine egne indlæg,
her i denne NG. men kun de indlæg der svarer på mine indlæg.
Det er da mystisk¨

MVH
Bjarne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-10-02 21:06

Bjarne Østergård wrote:

> Er der nogen der kan fortelle mig hvorfor jeg ikke kan se mine egne indlæg,
> her i denne NG. men kun de indlæg der svarer på mine indlæg.
> Det er da mystisk¨

Du har vel puttet dig selv i killfiltret!

Jeg har forøvrigt også svært ved at læse dine indlæg - jeg har i hvert
fald endnu ikke kunnet finde det med linket til patentansøgningen.
--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Peter Mogensen

Dato : 20-10-02 10:56

Bjarne Østergård wrote:
> Er der nogen der kan fortelle mig hvorfor jeg ikke kan se mine egne indlæg,
> her i denne NG. men kun de indlæg der svarer på mine indlæg.
> Det er da mystisk¨

Sandsynligvis fordi du bruger TDC. Jeg har nogenlunde samme problem.
Siden deres sidste lange ned-periode med news-serveren har der været en
enormt lang round-trip tid før man kan se indlæg man selv har postet. (dage)

Jeg spurgte deres supporter idag om de havde en langsigtet strategi med
den news-server eller om de bare blev med med at lappe på den.
Det blev bare til en gang mudret mumlen.

suk...

Peter

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-10-02 11:05

Peter Mogensen skrev:

>Jeg spurgte deres supporter idag om de havde en langsigtet strategi med
>den news-server eller om de bare blev med med at lappe på den.
>Det blev bare til en gang mudret mumlen.

Det besvarede vel også dit spørgsmål?

--
Bertel

Fra : Jan Tvorup

Dato : 25-10-02 17:53

Peter Mogensen wrote:
> Jeg spurgte deres supporter idag om de havde en langsigtet strategi med
> den news-server eller om de bare blev med med at lappe på den.
> Det blev bare til en gang mudret mumlen.

Jeg tror måske der findes bedre svar. Se evt.

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=16659

/Jan

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 24-10-02 17:53

"Bjarne Østergård" <boe@ydicon.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan fortelle mig hvorfor jeg ikke kan se mine egne indlæg,
> her i denne NG. men kun de indlæg der svarer på mine indlæg.
> Det er da mystisk¨

Det er mit nye produkt "PCFnidder" - det kan ikke spore din PC hvis den bliver
væk, men den kan genere dig godt og grundigt ;)

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Bjarne Østergård

Dato : 25-10-02 16:16

"Stig Meyer Jensen" <stig@mine_3_initialer.dk> wrote in message

> "Bjarne Østergård" <boe@ydicon.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det er mit nye produkt "PCFnidder" - det kan ikke spore din PC hvis den
bliver
> væk, men den kan genere dig godt og grundigt ;)

Grunk og kykelikye.

MVH
Bjarne