Peugeot squab
Fra : Thomas

Dato : 19-10-02 19:57

Er der nogle der kender til denne model. Gode dårlige sider ?.

Er peugeot dyr i stumper ?

Mvh. Thomas

Fra : Hekto

Dato : 19-10-02 21:04

In article <3db1aafe$0$1021$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
tb_aalborg@hotmail.com says...

> Er der nogle der kender til denne model. Gode dårlige sider ?.

Det skulle lige være rust. Er ellers magen til de fleste Peugeot'er
m.h.t. motor o.s.v.

> Er peugeot dyr i stumper ?

Nej, forholdsvis billige, sammenlignet med andre.

--
/Hekto/Brian
Suzuki LS650 m. 1in1 & Kawasaki KR-1 m. 2in2 + KIPS

Fra : Thomas

Dato : 19-10-02 21:43

"Hekto" <bs@hekto[remove].dk> wrote in message
> [...]
> m.h.t. motor o.s.v.

> Nej, forholdsvis billige, sammenlignet med andre.

Tak for svar.

Mvh. Thomas

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 20-10-02 17:30

"Hekto" <bs@hekto[remove].dk> skrev i en meddelelse
> In article <3db1aafe$0$1021$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
> tb_aalborg@hotmail.com says...

> Det skulle lige være rust. Er ellers magen til de fleste Peugeot'er
> m.h.t. motor o.s.v.

hmm, ikke noget der giver nogen problemer sådan lige.. min morbror har en
på, ja 5-6 år må det efterhånden være.. udstødningen står for udskiftning
inden længe, ellers er der ikk noget såen.. jeg har dog ikk set stellet på
den, men mon det er meget slemmere end andre halvgamle scootere?! ;)

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Mr Cool

Dato : 27-10-02 18:58

kan man stadig få denne model eller hvad kostede/koster den fra ny.

M.v.h
Preben
hoffer-er@cool.dk

Fra : Hekto

Dato : 27-10-02 19:44

In article <aph9ef$1q2a$1@news.cybercity.dk>, dsl67227
@fjernmigvip.cybercity.dk says...
> kan man stadig få denne model eller hvad kostede/koster den fra ny.

> [...]
Nej ... udgået; men måske kan du få en Zenith, den er stort set magen
til, og den er også udgået, men for ikke så længe siden.
Vivacity er den model der afløser.

Mener de lå på 14-15.000.

--
http://dfm.divvy.dk/?id=8