2 e-mail konto
Fra : Jan Holm Hansen

Dato : 19-10-02 15:58

Hej
Er der nogle som kan hjælpe mig, jeg bruger Outlook 2000, men jeg har også
Outlook Express hvis det er bedre.
Mit spørgsmål går på at jeg har 2 PCér med hver sin e-mail konto men kun en
hovedkonto hos min Internet leverandør.
Hvorledes kan jeg få posten sorteret til at komme på hver sin PC (e-mail
konto)
Håber at det kan lade sig gøre
Med venlig hilsen
Jan Holm

Fra : Søren Blom

Dato : 19-10-02 19:11

"Jan Holm Hansen" <janholm@mail.tele.dk> skrev
> [...]
> hovedkonto hos min Internet leverandør.
> Hvorledes kan jeg få posten sorteret til at komme på hver sin PC (e-mail

Problemet er at du skal bruge en POP3 konto mere for at kunne lave det
ønskede, det er desværre ikke nok med et mail alies, men endnu en POP3
konto.
Det udanset hvilket mail program du så ønsker at bruge.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Bent Nielsen

Dato : 19-10-02 20:50

> Problemet er at du skal bruge en POP3 konto mere for at kunne lave det
> ønskede, det er desværre ikke nok med et mail alies, men endnu en POP3
> konto.

OK, er løsningen så f.eks. at oprette et, eksempelvis Netbasis (TDC)
abonenment mere, hvor abonnementet er gratis?

Fra : Søren Blom

Dato : 19-10-02 22:57

"Bent Nielsen" <bent.nielsen@tdcspace.dk> skrev

> OK, er løsningen så f.eks. at oprette et, eksempelvis Netbasis (TDC)
> abonenment mere, hvor abonnementet er gratis?

Ja, f.eks.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Børgesen

Dato : 21-10-02 12:56

"Jan Holm Hansen" <janholm@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hovedkonto hos min Internet leverandør.
> Hvorledes kan jeg få posten sorteret til at komme på hver sin PC (e-mail

Outlook Express giver mulighed for at oprette en Meddelelsesregel, hvor du
kan vælge at

"Hvis feltet Til eller CC indeholder [angiven navn og/eller adresse]
Hent den ikke fra serveren.

Ulempen her er, at du en gang imellem må tjekke din webmail, fordi post
sendt til begge adresser ikke vil blive hentet.

Desværre har Outlook 2000 svjv ikke denne funktion

Børgesen