Battlefield 1942 igen igen grafikproblemer
Fra : MSP

Dato : 19-10-02 14:17

Hej

Mit system:

1900+
512 mb ram
2 x 60 gb harddisk
2 x 80 gb harddisk
MSI Geforce2 Ti 200 64 MB

Nyeste drivere fra nvidia

kan godt kører single banerne, dog i instent play rykker det hvis der er for
mange bots med (kører rimeligt med 150%, men af lort til med 400%).
Jeg har prøvet at kører i 800x600x32 + 800x600x16 + 1024x768x32 og x16 men
det rykker da bare for vildt...

Jeg har fulgt rimeligt med her i gruppen og det lyder til at der mange der
har haft problemer med div. grafik m.m

Er der nogen der har fundet en løsning til de problemer ???

Jeg gider sku ikke gå ud for at købe et evt. G4 ti4200-4400 el lign hvis det
ikke vil løse problemet alligevel, for med min maskine er jeg jo lang over
de krav der stilles og det er sku det eneste spil jeg har hvor det rykker i
grafikken...

MSP

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 19-10-02 15:29

MSP wrote:
> Hej
>
> Mit system:
>
> 1900+
> 512 mb ram
> 2 x 60 gb harddisk
> 2 x 80 gb harddisk
> MSI Geforce2 Ti 200 64 MB

Jeg har en Athlon 1,3 GHz
Geforce 2Ti
512 MB RAM

Og det kører næsten perfekt, med alle indstillinger på max.

> [...]
> hvis det ikke vil løse problemet alligevel, for med min maskine er
> jeg jo lang over de krav der stilles og det er sku det eneste spil

Jeg tror ikke det er grafikkortet der er problemet. Prøv at køre dxdiag.exe
og skru en tak ned for hardware-accelerationen af dit lydkort, det kan tit
forårsage problemer.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-02 16:39

> [...]
> har haft problemer med div. grafik m.m
>
> Er der nogen der har fundet en løsning til de problemer ???

Jeg valgte under options, en lidt dårligere indstilling for lyden.

Det virkede her.

Frank

Fra : MSP

Dato : 19-10-02 17:35

jeg har et 1024 live lydkort, og nu har jeg sat lydkvaliteten ned og det har
hjulpet en del. Jeg kører nu 22 MhZ men skal der være X i hardwareaccel....
?

hvad har grafikken med lyden at gøre ?

MSP

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-02 21:28

> [...]
har
> hjulpet en del. Jeg kører nu 22 MhZ men skal der være X i

Aner det ikke men det virkede som sagt også for mig.

Frank