Var der en der manglede en 13 gb disk til ~
Fra : Andy

Dato : 19-10-02 13:44

Jeg har en quantum fireball 13 gb hvis det kan hjælpe

Mvh

Andy

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 19-10-02 13:57

Andy <duck@itiot.dk> wrote:

> Jeg har en quantum fireball 13 gb hvis det kan hjælpe

Jeg ved ikke hvad det endte med for Jonas, som også havde problemet -
men vi ligger ihvertfald inde med en quantum fireball 13,6 gb med
afbrændt print. Der er dog noget med, at det skal være den samme serie,
som den vi har for at det skal virke - vores hedder KA13A011 REV 01-c
A4204 , men min far er nok meget interesseret i den.

anr

"I can't promise I'll try - but I'll try to try"
-Bart Simpson

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 20-10-02 01:19

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> [...]
> A4204 , men min far er nok meget interesseret i den.
>
> anr
>
> "I can't promise I'll try - but I'll try to try"

Øh, jeg melder mig sandelig osse på banen.
Et virksomt printkort kan vel gå på omgang imellem os? Så redder vi
flere data på den måde .....
Så vidt jeg husker forhandlede Andreas og jeg tidligere om en mulig
løsning, ikke?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 20-10-02 08:14

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
> flere data på den måde .....
> Så vidt jeg husker forhandlede Andreas og jeg tidligere om en mulig

Nå, ja det var sådan det var. Det må du undskylde. Problemet, er jo så
bare - fandt vi ikke ud af at vi ikke har den samme harddisk?.

Nå men jeg vil ihvertfald meget gerne høre serienummeret, for at finde
ud af om det vil virke - så finder vi jo nok ud af et eller andet.

anr

"Does anyone have change for a button?"
-Montgomery Burns

Fra : Andy

Dato : 20-10-02 10:37

Dem der skal have reddet disk indhold kan ringe til mig på 2625 0269

Jeg bor på vesterbro og vil gerne hjælpe med skiftet af print og udtræk af
data'en.

Serienummeret er 121909112494 DAZXX og pn nummeret er CR13A011

Håber det kan hjælpe

Mvh

Andy

On 20/10/02 9:13, in article
1fkchjn.1y27ywh10n8vt6N%anrNOTPART@OFMAILmac.com, "Andreas N Rasmussen"

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 20-10-02 19:57

Andy <duck@itiot.dk> wrote:

> [...]
> data'en.
>
> Serienummeret er 121909112494 DAZXX og pn nummeret er CR13A011

Tak for mailen og tilbuddet. Også tak til Andreas, som forhåbentlig
kigger med.
Jeres serienumre ligner slet ikke det, der står på min sammenbrudte
Quantum.

Vil I være søde at kigge på et indscannet billede (2 faktisk) på min
hjemmeside:
http://home5.inet.tele.dk/michotto/index2.html
under <personligt> lidt langt nede på siden.

I er sikkert skrappere til at aflæse disse serienumre

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen