Helsingør træf
Fra : Denise

Dato : 19-10-02 09:19

Hej
Har I staldet op allesammen, eller er der nogle der skal op og kigge til
fuldmånetræffet i Helsingør idag, vejret er jo super?

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002

Fra : Futte & Co.

Dato : 19-10-02 10:01

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> wrote in message
> [...]
> Har I staldet op allesammen, eller er der nogle der skal op og kigge til
> fuldmånetræffet i Helsingør idag, vejret er jo super?

Hej Denise

Har du detaljer: Tid , sted, mødested ?

--
Jørgen ,Brøndby
CB550F, den fine årgang

---

Fra : Denise

Dato : 19-10-02 10:48

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en meddelelse

> "Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> wrote in message

> [...]
Hej Jørgen
Jeg har lige lavet en aftale med nogle piger. Vi er 3-4 piger der kører fra
Hvidovre kl. 13.30. Men vi kører ikke direkte derop, vi skal over Allerød på
vejen og hente 2-3 andre piger. Så jeg ved jo ikke rigtigt hvornår vi er der
oppe. Men ellers kom bare derop, og hvis du ser en flok tøser (jeg er
lavbenet hihi, og klædt i all Rukka), så kom hen og hils .

Fra : Denise

Dato : 19-10-02 20:08

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Har I staldet op allesammen, eller er der nogle der skal op og kigge til
> fuldmånetræffet i Helsingør idag, vejret er jo super?

Modificerer lige: Det var noget koldt i vejret og omkring Allerød var det
slud og regn
Men vel hjemkommet efter en rimelig frisk tur må man sige, med Oktana
pigerne. Ad små veje til Allerød,dér i tørvejr i garage hos en af pigerne,
og da det holdt op med at sne, så videre ad små våde veje og noget skov til
Helsingør. Var ikke så længe til træffet, men jeg tog også kun med for
turens skyld. Motorvejen med knald på hjemad og igennem flere regnskyld.
Hjem og få varmen i fingrene og tæerne, tæt op ad brændeovnen - skønt. Og så
ud og vaske motorcykel, for i guder hvor var den beskidt, men jeg havde jo
også kørt i pløjemark og mudder. Så ind og prøve at få varmen igen. Her kl.
9 er den ved at være der, men dejligt tur alligevel, af een eller anden
grund, man må jo altså være vanvittig