QuickSilver 733MHz genstarter i stedet for~
Fra : simon

Dato : 19-10-02 08:35

Hej

Har ovenstående fejl på en733MHz QuickSIlver. Det er ligegyldigt, om det er
systemet på HD'en eller en boot direkte fra en system-cd. I stedet for at
lukke helt og blive ved med at "være stille", genstarter kræet. Det er jo
lidt træls. Hvad der er næsten ligeså træls er, at den er ude over
garantien! Nu er det så, jeg kunne tænke mig et bud på, om det er
powersupplyen eller logikboardet jeg skal lede i. Evt. om det er en alm.
fejl.
Indlægget fra min første postning kan jeg ikke se, derfor har jeg sendt det
igen.

vh simon

Fra : David Blangstrup

Dato : 20-10-02 20:22

On Sat, 19 Oct 2002 9:35:19 +0200, simon wrote
(in message <3db10b47$0$34837$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>):

> [...]
> fejl.
> Indlægget fra min første postning kan jeg ikke se, derfor har jeg sendt det

Jeg tror ikke, det er fordi folk ikke gider svare dig, snarere at det er
svært at svare på. Ked af at ikke kunne hjælpe dig.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 21-10-02 08:06

On Sun, 20 Oct 2002 21:22:05 +0200, David Blangstrup wrote
(in message <0001HW.B9D8CEFD0011FD0BF0284600@news.cybercity.dk>):

> [...]

> Jeg tror ikke, det er fordi folk ikke gider svare dig, snarere at det er
> svært at svare på. Ked af at ikke kunne hjælpe dig.

Det kan være Morten og Martin og de andre nørder er taget på lejrskoleŠ

Fra : Storm

Dato : 21-10-02 11:15

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Det kan være Morten og Martin og de andre nørder er taget på lejrskole

De er nok snarere konverteret til iChat

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : thomas tomcat

Dato : 21-10-02 14:48

jeg har en G4. For nogle måneder siden havde jeg samme problem (når jeg ber
den lukke, starter den op igen)

Her er et udsnit af tråden, det var vistnok dette tip, der hjalp mig på vej.

...ellers så find hele tråden, den hedder

Re; PNfx PNfŠ nogen fætre?

thomas tomcat wrote:

> ja

Så fjern det _hele_ fra systemmappen, udvidelse, kontrolpanel,
indstillinger/preferences. Fjern også 'Norton Scheduler' og 'Live update',
hvis de
er i udvidelsesmappen.

Slet også de 2 øvrige Norton mapper, der ligger i Indstillinger/Preferences.
(der
er 2 mapper, hvis det er Norton 6 og kun 1, hvis det er en tidl. ver.).

Check også lige, at der ikke ligger en henvisning til FileSaver i 'Startup
Items'/'Startemner'

*********************
[udsnit slut]

Fra : Martin Edlich

Dato : 22-10-02 19:53

In article <0001HW.B9D97D5C00040EE7F0284600@news.cybercity.dk>,
David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Det kan være Morten og Martin og de andre nørder er taget på lejrskoleŠ

For mit eget vedkommende havde TDC cuttet både telefon og ADSL i
fredags, så jeg vil kalde det lovligt fravær.

--
MVH Martin Edlich, nu på en B&W'er. http://www.edlich.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-10-02 00:14

> For mit eget vedkommende havde TDC cuttet både telefon og ADSL i
> fredags, så jeg vil kalde det lovligt fravær.

Du har måske ikke haft råd til at betale regningen, efter dit firma
brændte?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Peter Kiil

Dato : 21-10-02 10:38

in article 3db10b47$0$34837$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, simon at
simonix@FJERNpost8.tele.dk wrote on 10/19/02 9:35 AM:

> [...]
> garantien! Nu er det så, jeg kunne tænke mig et bud på, om det er
> powersupplyen eller logikboardet jeg skal lede i. Evt. om det er en alm.

Har du prøvet noget så simpelt som reset af PRAM?

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.