Hitman2 Kan man ikke mere gå bagved fjende~
Fra : David

Dato : 19-10-02 02:41

Kan man ikke mere gå bagved fjenden i samme tempo og så pludselig
trække/angribe med sin fibre wire?
Jeg prøver alt muligt, men kan man overhovedet det i hitman 2?
-
David

Fra : David

Dato : 19-10-02 05:16

Nej. Det må man sgu undskylde.
Jeg har fundet ud af svaret selv.
Undskyld ulejligheden.

PS: vil i alligevel have svaret at vide?
-
David

Fra : Lars K

Dato : 19-10-02 05:21

Jada, kom med svaret

Lars

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 19-10-02 07:01

Tryk space.... for at i "sniger-mode"

Fra : Torben Nielsen

Dato : 19-10-02 09:47

> i "sniger-mode"

Joee, men det er sjældent i samme tempo... En anden metode
(heller ikke i samme tempo) jeg har fundet ud af, er at det
virker fortrinligt at løbe hen til offeret (gerne forfra!) og
bruge min fiberwire. Det er dog ikke så kompatibelt med bevæbnede
typer, men til civile festgæster og andre forsvarsløse er det
sjovt, af og til sætter de sig endda og gør arbejdet meget lettere.

Mvh.
Torben

Fra : David

Dato : 20-10-02 00:43

Okey da.
Først lidt Basic:
Efter default indstillingerne for button configuration så først venstre
museknap så Scroll til valg af weapon/Item så højreklik for at vælge det og
så venstre klikke igen for at komme ud igen. Nu trykkes knappen/tasten 'q'
(quickinventory) Den 'holster' nemlig våbnet/Item'et og tryk/tast 'q' igen
så har man det samme våben/Item i hånden igen. Sådan kan man skifte mellem
præcis de våben/Items man vælger at bruge til at snige sig om bag fjenden
med ). og hurtigt bare trykke 'q' når man er lige bag dem.
(Faktisk rigtigt genialt/behageligt menuvalg nu når jeg har lært det. Man
kan gå samtidigt med at trække noget frem for man stopper kun lige i et
millisekund)
Dog kan man ikke komme bag på dem når fjenden går/bevæger sig hitman 2
, man må vælge en vinkel at krydse deres spor i og aldrig komme bagfra, men
enten fra siderne eller forfra (som et lille indlæg her til tråden også
foreslog ) og altså have fibrewiren parat eller bedøvelses parat.
Bedøvelses kræver stor øvelse, men det gør fibrewire sgu' desværre også.
-
david

Fra : David

Dato : 21-10-02 02:14

> (Faktisk rigtigt genialt/behageligt menuvalg nu når jeg har lært det. Man
> kan gå samtidigt med at trække noget frem for man stopper kun lige i et
> millisekund)

Ved nærmere efterforskning tror jeg faktisk slet ikke at man stopper. End
ikke i bare et kort øjeblik.
Men er ikke helt sikker!
-

Fra : Hajaj®