Stempel til DT175
Fra : Anders Jensen

Dato : 18-10-02 22:56

Jeg har en yamaha DT175, som jeg kørte tør for oilen til at blande i
benzinen, og derfor satte stemplet sig. Nu står jeg og mangler et nyt
stempel(samt top/bund pakning, stempel ringe osv.) i overstørelse, da
cylenderen skal bores op, for at fjerne de dybe ridser. Jeg har fået en pris
på knap 1000kr, for delene, hvilket jeg syntes var lidt dyrt.

Er der nogen der kender et sted hvor det kan købes til rimelige penge?

Mvh.

Anders Riis Jensen

Yamaha DT175
Yamaha YZF-R6

Fra : Søren Lindholt

Dato : 19-10-02 12:05

"Anders Jensen" <arj@gvdnet.dk> skrev i en meddelelse news:5s%r9.126208
> Er der nogen der kender et sted hvor det kan købes til rimelige penge?

Ja Mikkel Christensen kender et sted i Tyskland, jeg husker ikke adressen.
Prøv at se efter en af hans meddelelser inden for en måneds tid

Søren

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 23-10-02 08:26

Søren Lindholt wrote ...

> Ja Mikkel Christensen kender et sted i Tyskland, jeg husker
> ikke adressen. Prøv at se efter en af hans meddelelser inden
> for en måneds tid

Gør jeg det?!?
De enste jeg kender er Geiwiz:

http://www.geiwiz.de/katalog/katalog/index.php4?language=en

men det ser ud til de kun har til DT 125R.
Geiwiz er iøvrigt lidt tunge at danse med - specielt hvad angår
betaling. Men de har nogenlunde styr på sagerne, de sender det rigtige
første gang, deres brugte sager er i god stand og ikke mindst er de
billige.

--
Mikkel

Fra : Ksa

Dato : 19-10-02 15:26

> på knap 1000kr, for delene, hvilket jeg syntes var lidt dyrt.
Jeg synes det meget rimeligt.

Ksa Duc900SL & Dt125lc

Fra : oxford

Dato : 19-10-02 21:18

Jeg har fået en pris på knap 1000kr, for delene, hvilket jeg syntes var lidt
dyrt.

Tror ikk du finder det meget billigere. Har selv købt til min dt125lc, og
det blev omkring de 1000 kr. med pakningssæt.

Flemming