Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Xp+G4 Ti4200 crasher i spil
Fra : Michael

Dato : 18-10-02 22:54

Hejsa.

Jeg har et P3V4X via-chipset motherboard fra asus med et Innovision Geforce
4 ti4200 grafikkort på.
Min CPU er en pentium 3 733mhz (ikke grine!!!)... Jeg har 384MB Ram.

Jeg har installeret nyeste via4-1 driver samt kørt alle windows updates samt
nyeste detonator driver.

Alligevel crasher mine spil MEGET ofte!!! Det vil sige at skærmen mister
sync-signalet, og lyden "hakker" - og computeren crasher totalt!!!
Jeg synes jeg har prøvet næsten alt. Min strømforsyning er på 250W, men det
skulle jo være fint nok...

Er der nogen som har et godt bud på hvad der kan være galt. Nu har jeg
bøvlet med skidtet i 3 måneders tid og hulket mig i søvn i ugevis.

På forhånd tak,

Michael

Fra : Erik S. Magnussen

Dato : 19-10-02 08:47

Hej Michael

Prøv at gå ind i bios
1. Ændre AGP driving control til "manuel"
2. Ændre Agp Driving strengh til "FF"
Det virkede for mig

Hilsen Erik