Hitman2.
Fra : kim

Dato : 18-10-02 22:32

Fedt spil, men fanme svært...
Jeg er vist kommet til bane nr 2 hvor jeg skal nakke en general der sidder
til møde på "rådhuset", men først hente mine våben i et skab nr. 137 på Metroen.
Jeg må ikke skyde andre, kun denne general...
Hvordan kommer jeg op til huset, for når jeg går på gaden med sniperriflen,
ser soldaterne det jo og begynder at skyde efter mig ?
Mvh Kim

Fra : Torben Nielsen

Dato : 18-10-02 22:55

> Hvordan kommer jeg op til huset, for når jeg går på gaden med sniperriflen,
> ser soldaterne det jo og begynder at skyde efter mig ?

Du skal op ad rulletrappen og ind i det lille rum ved toppen af
denne. Der skal du være hurtig og smutte ind ad døren der er i
rummet, mens vagten har ryggen til. Så kommer du til en dør du
bare skal dirke op, så er du i kloakerne. Dit næste mål er så at
finde en stige der leder op til en lastbil (prøv dig frem), ved
lastbilen ligger en uniform, tag den på. Sørg hele tiden for at
time dine bevægelser med vagternes patruljering. Følg nu efter
den patruljerende vagt (hold god afstand), indtil du kan forsætte
ind mellem to bygninger overfor en stationær vagt. Følg gyden
mellem de to bygninger indtil du er ved pladsen hvor vagterne
patruljerer. Igen skal du time dine bevægelser således, at du kan
nå hen til den bygning du skal skyde fra, uden at blive antastet.

Vejen tilbage er bare den modsatte vej.

Det er intet problem at opnå 'Silent Assasin' i denne mission ved
denne fremgangsmåde, så længe man bare sørger for at bruge
bagtrappen (døren længst væk) når man er i bygningen. Husk også
at komme ud af rummet du skyder fra så hurtigt som muligt, samt
at 'holster' (Q) din snigskytteriffel når du går med den.

Mvh.
Torben

Fra : Hajaj®

Dato : 19-10-02 12:18