Disse brune bønner
Fra : cg

Dato : 18-10-02 22:17

Jeg har spurgt før i ng, men kunne aldrig få et rigtigt svar, dvs
jeg kunne aldrig finde disse brune bønner som man kan bruge til
refried beans.

Nogle der ved hvor?

Jeg har prøvet stortset alle supermarkeder

Tak

cg

Fra : LowLifeDK

Dato : 19-10-02 06:53

> Jeg har spurgt før i ng, men kunne aldrig få et rigtigt svar, dvs
> jeg kunne aldrig finde disse brune bønner som man kan bruge til
> refried beans.

Du kan vist bruge alle typer bønner, nogle er s'følig bedre end andre. Ifbm.
den tidligere tråd, eksperimenterede jeg lidt med bønnerne og fandt ud af,
at Røde Kidney beans i mild chilisauce (efter min smag) gav det bedste
resultat. Da de allerede er godt opblødte, skal de kun koges 1 times tid
inden viderebehandling, ellers kan du bruge opskriften fra tråden.

Fra : Bettina Madsen

Dato : 19-10-02 13:20

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in message
> [...]

Jeg har også kun set de brune bønner
hos etniske grønthandlere. Så prøv hos dem.

Bettina

Fra : cg

Dato : 19-10-02 13:58

tak