iSync
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-10-02 22:15

Er der nogen i denne NG, som bruger iSync? Jeg har problemer med at
iSync ikke kan finde ud af tiderne, på aktiviteter, som ligger efter
overgangen til vintertid. Disse aktiviteter bliver skubbet én time for
langt frem på mobiltlf. i forhold til tiderne i iCal. Er det et alm.
problem?

I øvrigt vil jeg lige fortælle, at jeg har købt en acer bluetooth
adapter hos www.itbutikken.dk til kr. 440,- inkl. moms og at den virker
fint med OS X.

Martin

Fra : David Blangstrup

Dato : 19-10-02 02:10

On Fri, 18 Oct 2002 23:15:22 +0200, Martin Bredthauer wrote
(in message <1fk9v1r.1o59pt52ow4pmN%spam_spam_spam@talent.dk>):

Den har nok iHalsbetændelse.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 19-10-02 09:19

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Den har nok iHalsbetændelse.

iLaugh!

Martin

Fra : Peter B P

Dato : 19-10-02 12:32

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [...]
> overgangen til vintertid. Disse aktiviteter bliver skubbet én time for
> langt frem på mobiltlf. i forhold til tiderne i iCal. Er det et alm.

Har ikek langt værke til det, men nu er iSync jo også beta...

iSync virker ellers fint for mig med miN Palm m515

> I øvrigt vil jeg lige fortælle, at jeg har købt en acer bluetooth
> adapter hos www.itbutikken.dk til kr. 440,- inkl. moms og at den virker
> fint med OS X.

Lækkert.

--
- Peter
En go' gang Pia' blir' Danmark hvidt a' !

Fra : Storm

Dato : 19-10-02 12:50

Jeg har medfølelse med mennesker, der har fået foretaget det hvide snit.
Til gengæld findes der personer, hvis selskab jeg ikke søger frivilligt,
når de konstant vil agitere for synspunkter jeg finder afskyelige.

Så nu afprøver jeg mit killfilter.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Anders Hedegren

Dato : 19-10-02 13:53

> [...]

> overgangen til vintertid. Disse aktiviteter bliver skubbet én time for
> langt frem på mobiltlf. i forhold til tiderne i iCal. Er det et alm.

Ja, åbenbart, for jeg havde samme problem. Jeg tror jeg løste problemet
ved at fiddle med tidszonen på min telefon. I øjeblikket ser det ud til
at virke ok, men der er vist lidt inkompatibilitet med iCal hvad angår
påmindning, jeg synes i hvertfald aldrig jeg har hørt min computer minde
mig om noget (jeg taster som regel alle mine aftaler ind på selve
telefonen).

Anders

Fra : Anders Hedegren

Dato : 19-10-02 17:39

> [...]

> overgangen til vintertid. Disse aktiviteter bliver skubbet én time for
> langt frem på mobiltlf. i forhold til tiderne i iCal. Er det et alm.

Jeg sendte et andet svar, men det gik åbenbart tabt. Prøv at ændre
tidszonen på din telefon, det hjalp for mig.

Anders

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 19-10-02 19:36

Anders Hedegren <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

> Jeg sendte et andet svar, men det gik åbenbart tabt. Prøv at ændre
> tidszonen på din telefon, det hjalp for mig.

Dit svar kom nu fint igennem på "min" newsserver.

Mht. at skifte tidszone, så er det vel et spørgsmål om at computer og
telefon har samme. Og det er vel GMT+1 time - ik'?

Det sjove er jo at det kun er de tidspunkter, som ligger _efter_
overgangen til vintertid, som er forskudt én time. De aftaler som ligger
før den 27. oktober har samme tidspunkt som i iCal.

Martin

Fra : Anders Hedegren

Dato : 22-10-02 22:56

> [...]

> overgangen til vintertid, som er forskudt én time. De aftaler som ligger
> før den 27. oktober har samme tidspunkt som i iCal.

Jeg vil skyde på at Apple skulle have ventet en måneds tid med at sende
iCal ud. Den er vist ganske buggy. Jeg tror de fleste af os har fundet
mindst et par fejl indtil videre. Men der var vel et tidspres efter
MacWorld i San Francisco (tror det var der de annoncerede den). Det
kunne også tænkes at være en fejl i iSync, men på en eller anden måde
virker det mere som om fejlen er i iCal.

Anders

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 23-10-02 15:12

Anders Hedegren <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

> Det
> kunne også tænkes at være en fejl i iSync, men på en eller anden måde
> virker det mere som om fejlen er i iCal.

Måske retter det sig når der synkroniseres efter at vi er skiftert til
vintertid. Men man kan jo også håber på at iSync 1.0 retter det. Mon
ikke den kommer sammen med Jagwire 10.2.2?

Martin