SE HER!!!
Fra : Trine

Dato : 18-10-02 17:17

Bliv økonomisk uafhængig! Nyt network marketingsfirma opstartet i Danmark.
Bliv uafhængig sælger af kvalitetsrødvin mm. til lave priser. For nærmere
oplysning, kontakt trine@isager-vin.com 23329119.

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 19-10-02 00:40

On Fri, 18 Oct 2002 18:17:10 +0200, Trine wrote in dk.erhverv
<aopc6a$115c$1@news.cybercity.dk>:

>Bliv økonomisk uafhængig! Nyt network marketingsfirma opstartet i Danmark.

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : TI

Dato : 19-10-02 12:01

Så er Svend Erik Jensen på banen igen.

Uden at kende til ovennævnte person, kan han kun være offentlig ansat. Alt
den tid han har, til at rette og sende standard-svar. Han kommer, gang på
gang, med sin "socialdemokratiske skolelærer viden". Fri os for dette
overlærer-tyranni og lad Internettet være en friplads for os, der i
hverdagen driver virksomhed i en verden underlagt den socialdemokratiske
socialstat.

Fra : Jonathan Stein

Dato : 19-10-02 12:56

TI wrote:

> [...]
> overlærer-tyranni og lad Internettet være en friplads for os, der i
> hverdagen driver virksomhed i en verden underlagt den socialdemokratiske

Prøv at læse http://www.usenet.dk/ - og hvis du ikke kan afse tid til at
læse det hele, så gå direkte til
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.erhverv
Der kan du se, at hverken dit eller Trines indlæg hører til her i gruppen.
Hvis du bruger lidt mere tid, kan du også se hvorfor Usenet overhovedet er
inddelt i grupper - måske kunne du også bare prøve at forestille dig hvad der
ville ske, hvis alle skrev hvad de havde lyst til hvor de havde lyst til det.
Forresten trist, at Socialdemokraterne skal have eneret på at være partiet
for dem, der kan se det fornuftige i at følge nogle fælles spilleregler...

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : MAndersen

Dato : 19-10-02 15:52

> [...]
partiet
> for dem, der kan se det fornuftige i at følge nogle fælles spilleregler...

Kanon sagt til sådan et f....

MAndersen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 19-10-02 16:41

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Forresten trist, at Socialdemokraterne skal have eneret på at være
partiet
> for dem, der kan se det fornuftige i at følge nogle fælles spilleregler...

Jow jow ..... med tanke på parties spids ..... Auken v Nyrop .... og alt det
andet såkaldte "følgen de fælles spilleregler".

Det gælder blot om at gradbøje sandheden, men det er Socialdemokraterne jo
verdensmestre i...

Hr. Bjørn

Fra : Jonathan Stein

Dato : 19-10-02 18:33

"Bjørn Jørvad" wrote:

> [...]
> andet såkaldte "følgen de fælles spilleregler".
>
> Det gælder blot om at gradbøje sandheden, men det er Socialdemokraterne jo

Manglede der en FUT til dk.politik, eller har jeg overset en pointe?

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : alexbo

Dato : 19-10-02 19:38

TI <ti-falster@mail-online.dk> skrev

> Så er Svend Erik Jensen på banen igen.

Heldigvis, ellers ville denne NG blive fyldt med annoncører, og deres
medløbere.

mvh
Alex Christensen

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 19-10-02 21:02

TI wrote:

> [...]
> overlærer-tyranni og lad Internettet være en friplads for os, der i
> hverdagen driver virksomhed i en verden underlagt den socialdemokratiske

Da du hverken kan citere, eller holde dine udgydelser til fundatsen for
denne gruppe, er dit indlæg uden interesse,
og Svend Erik laver den oprydning, vi andre er for dovne til,
og det sætter vi pris på.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 19-10-02 21:56

On Sat, 19 Oct 2002 13:00:35 +0200, TI wrote in dk.erhverv
<3db13b79$0$34811$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

[...]

>...lad Internettet være en friplads for os, der i
>hverdagen driver virksomhed i en verden underlagt den socialdemokratiske
>socialstat.

Ligesom man i en virksomhed har sine ting på rette plads, har man også
størst udbytte af usenet, hvis det man søger findes i de grupper man
forventer at finde det.

Mit standardsvar er ikke og har aldrig været ment som en straf eller
irettesættelse, men en hjælp og vejledning.

Fra : Palle B

Dato : 21-10-02 18:16

"TI" <ti-falster@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overlærer-tyranni og lad Internettet være en friplads for os, der i
> hverdagen driver virksomhed i en verden underlagt den socialdemokratiske

... og du er med garanti Venstre-mand. Men hvor det ligegyldigt. Svend Erik
rydder bare op efter dem, der ikke har fanget det med fundatsen for gruppen
endnu.

Mvh Palle

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 21-10-02 18:13

"Palle B" skrev:

> Svend Erik rydder bare op efter dem, der ikke har fanget det med fundatsen
for gruppen
> endnu.

Det er vi så nogle stykker der er glade for, uanset politisk observans.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Vægten er kun et udtryk for
hvor dybt vores fodspor bliver i

Fra : Palle B

Dato : 28-10-02 10:19

"Kenn Gerdes" <kenn@kenngerdes.dk> skrev i en meddelelse

> for gruppen
>
> Det er vi så nogle stykker der er glade for, uanset politisk observans.

Netop, også os der hverken er socialdemokrater eller venstremænd

Palle

Fra : Roffus

Dato : 19-10-02 15:05

Skål!!!