At åbne en Nokia 6310......
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 18-10-02 15:42

Hej Ng !!!

Displayet på min 6310 er blevet lidt støvet, så jeg købte en torx-bit no. 6
for at kunne åbne den.....

Jeg tager batteriet og SIM-kortet af og skruer de 4 skruer ud der er
synlige...

Og så kan jeg kun brække den lidt fra hinanden i den underste del; jeg kan
ikke få topdelen fra hinanden...

Hvad er tricket ? Brutal vold eller gemmer der sig en torx skrue mere, som
bare er totalt usynlig....?

Mvh Keld

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 18-10-02 17:01

Hej
"Keld Rosenberg" <keld.rosenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke få topdelen fra hinanden...
>
> Hvad er tricket ? Brutal vold eller gemmer der sig en torx skrue mere, som

Lidt finger snilde og mild vriden i kabinettet og så er den i vinkel. Når du
er inde i telefonen er der en skrue mere ved antennen.

Morten

Fra : Dan Molberg

Dato : 18-10-02 17:24

"Keld Rosenberg" <keld.rosenberg@mail.dk> wrote in message
> [...]
> ikke få topdelen fra hinanden...
>
> Hvad er tricket ? Brutal vold eller gemmer der sig en torx skrue mere, som
Jeg har en service manual hvis du vil have den kan jeg mail dig den.