Back-Up med HP tape
Fra : Duck Trucks Inc.

Dato : 26-02-01 15:40

Hej,

Jeg er i tvivl.

Jeg sidder med et Colorado Back-up drev fra HP. T3000 er det.

Jeg har Windows 98, men der er kun software til Win 3.11 og Win95.

Jeg har prøvet at installere Win95 softwaren, men jeg har en masse problemer
med at få det til at rulle. Jeg har ringet til HP, men de vil sgu ha' 650 kr.
for at snakke med mig

Kan jeg egentlig bruge f.eks. W98's egen back-up funktion, sammen med det drev?

Jeg mener, hvis jeg ikke kan få fat i Win98 software så må jeg da bare kunne
bruge Windows Back-up eller et andet tilsvarende program??

Fra : The Bear

Dato : 27-02-01 00:49

On 26-Feb-2001, "Duck Trucks Inc." <ducktrucksinc@nospam.dk> wrote:

> [...]
> ha' 650 kr.
> for at snakke med mig
>
> Kan jeg egentlig bruge f.eks. W98's egen back-up funktion, sammen

Ja.

---

B-)