Hamster fejlmelding?
Fra : Henning Lund

Dato : 18-10-02 15:29

bb0=Load-Error: Access violation at address 00490572 in module
'Hamster.exe'. Read of address FFFFFFFC --- nogen der har et bud på hvad
det betyder, der fremkommer efter jeg har opdateret til den nyeste
betaversion af hamster her i dag?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Dino

Dato : 19-10-02 18:18

Den 18-10 2002 skrev Henning Lund i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> 'Hamster.exe'. Read of address FFFFFFFC --- nogen der har et bud på hvad
> det betyder, der fremkommer efter jeg har opdateret til den nyeste

Og lige før den advarsels-linie, var der måske en anden advarsel??
Måske noget i retning af
"Couldn't load filter-file D:\NEWS\HAMSTER\MailFilt.hst" ??

Hvis så, så er løsningen at slette MailFilt.hst filen.

--
Dino

Mine scripts og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Henning Lund

Dato : 19-10-02 20:04

Dino skrev:
> Den 18-10 2002 skrev Henning Lund i

> Og lige før den advarsels-linie, var der måske en anden advarsel??
> Måske noget i retning af
> "Couldn't load filter-file D:\NEWS\HAMSTER\MailFilt.hst" ??

Tak for svaret, nej desværre er der ingen melding før den ovenfor. Jeg
slettede skidtet og lagde en ny Hamster ind.

Fra : Dino

Dato : 19-10-02 20:53

Den 19-10 2002 skrev Henning Lund i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Tak for svaret, nej desværre er der ingen melding før den ovenfor. Jeg
> slettede skidtet og lagde en ny Hamster ind.

Et skud i tågen... Jeg fik nemlig den samme fejlmeddelelse, fordi jeg
lavede en fejl med den fil.

Fra : Henning Lund

Dato : 19-10-02 21:24

Dino skrev:

> Et skud i tågen... Jeg fik nemlig den samme fejlmeddelelse, fordi jeg
> lavede en fejl med den fil.

Det der skete her var da jeg pakkede den nye zipfil med opdateringen til
Hamster ud, spurgte den ikke om den skulle overskrive de gamle filer i
min eksisterende Hamster, hvorfor aner jeg ikke, men det bevirkede den
fejlmelding, på trods af at Hamsteren var blevet opdateret. Hamsteren
kørte godt nok efter opdateringen, men det irreterede mig grænseløst at
den hylede op om en fejl, det kan vi sqi ikke ha`!