Findes der noget software til en Nokia 631~
Fra : PP

Dato : 18-10-02 13:47

mvh

Peter

Fra : Jens Karstoft

Dato : 18-10-02 15:34

Ja....

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Nu også unlock af Ericsson R600 og T300 !!

*** Som de første/eneste i Danmark tilbydes unlock af Ericsson R600 og T300
!! ***

Fra : PP

Dato : 18-10-02 23:59

Hvad ?? Unlock? Flash?

pp

Fra : Jens Karstoft

Dato : 20-10-02 11:15

"PP" <petersamsoe@hotmail.com> wrote in message
> Hvad ?? Unlock? Flash?

Ja, det er jo lige det. Du spurgte ret intetsigende om der fandtes software
til 6310, og ja, det gør der. Prøv at specificere lidt nærmere hvad du
spørger om en anden gang, ik?
Der findes software til både at flashe og unlocke telefonen, men det til at
flashe er ikke gratis. Jeg har software til begge dele som jeg har betalt en
pæn sjat penge for, og som også fungerer upåklageligt.

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Nu også unlock af Ericsson R600 !!

*** Som de første i Danmark tilbydes unlock af Ericsson R600 !! ***

Fra : Morten Juel

Dato : 22-10-02 09:38

> www.unlockzonen.dk - Nu også unlock af Ericsson R600 !!
>
> *** Som de første i Danmark tilbydes unlock af Ericsson R600 !! ***

jeg har skrevet en mail til dig, kan du unlocke en ny R380 ??

Mvh
Morten