christians ønskeseddel
Fra : Allan Laursen

Dato : 18-10-02 13:03

Hej Brian

Er det ikke noget med at Christian har sendt sin ønskeseddel til dig?
I så fald kan du så ikke lige sende den til mig, Christian havde ellers
lovet at sende een til mig men det har han ikke fået gjort.

Vi ses lørdag

Allan

Fra : Steen B

Dato : 18-10-02 17:53

vi andre vil også gerne kigge med
/steen

Fra : Jean

Dato : 18-10-02 18:55

Allan Laursen skrev:
> [...]
> I så fald kan du så ikke lige sende den til mig, Christian havde ellers
> lovet at sende een til mig men det har han ikke fået gjort.

Hmmm, det 'indlæg' var vist ikke tiltænkt denne gruppe...
Vi ses nok ikke lørdag...

Mvh Jean

--
Vil du købe billige mobiltelefoner,
så er Wanna-save.com svaret!

Fra : Basic Electronics

Dato : 18-10-02 19:26

Hej
Vil du også have min ønskeseddel?
MVH Janus Olsen

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 19-10-02 01:17

"Allan Laursen" <allanogtovefjernmig@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> I så fald kan du så ikke lige sende den til mig, Christian havde ellers
> lovet at sende een til mig men det har han ikke fået gjort.

DOOOOOOH!