analsex
Fra : harry

Dato : 18-10-02 12:01

til dem der har erfaring med det; hvordan forbereder i jer, jeg mener
hygiejnemæssigt. er ved at eksperimentere lidt (fingre og legetøj), men skal
ikke ret langt "op" før det bliver lidt ulækkert.
skal der virkeligt en tarmskyldning til, eller skal man bare acceptere at
analsex er lidt ulækkert?

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 18-10-02 16:33

"harry" <nethan@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke ret langt "op" før det bliver lidt ulækkert.
> skal der virkeligt en tarmskyldning til, eller skal man bare acceptere at

Du kan prøve at kigge på den her:
http://www.mandezonen.dk/article.php4?sid=22
Det er ret sobert skrevet...

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 18-10-02 16:34

"harry" <nethan@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Hejsa...

Jeg syntes da at du skulle overveje om det er det værd når du syntes det
direkte er ulækkert at komme op...! Man skal jo ikke gøre det pga. at det
bare skal prøves, men mere fordi man måske tænder på det, sådan har jeg det
da med Analsex - jeg ville aldrig være begyndt at dyrke det hvis jeg ikke
tændte på det!

Men mht. hvordan man forbereder sig, så er glidecreme en god ting, og så
drejer det sig meget om tillid imellem I to... Nogle siger at det er godt
hvis pigen får lov til at komme først hvor du knepper hende i fissen,
derefter slapper hun af på en helt anden måde, og du kan nu fortsætte i
2'eren...

God fornøjelse, det er virkeligt en fed oplevelse når man har prøvet det
rigtigt! Men tænk over om du virkelig tænder på det, inden du hopper ud i
det...

Mange hilsner
Jonas M. Nielsen

Fra : Groover

Dato : 19-10-02 08:34

Analsex skal prøves, før man kan sige, om man tænder på det. Specielt vi
drenge kan opleve ekstaser ved den rigtige massage af ringmuskel og prostata
(det er ofte blevet diskuteret i denne NG). Men man kan ikke sætte sig ned
og tænke sig til, om det er det rigtige for een selv. Prøv det, eventuelt
med passende legetøj først (ingen skarpe kanter, brug godt med glidecreme,
aldrig stoppe så højt op, at Du ikke kan få den ud igen).

M.h.t. renligheden: jeg spuler altid med bruserslangen (indvendig og
udvendig) og skyller alt ned i WC-et. Det går lynhutrtigt, og et badeværelse
er altid i nærheden. For at være sikker på renheden, stikker jeg lige en
langfinger op og lugter til den. Hvis den ikke lugter, er der absolut ingen
grund til bekymring (det er aldrig slået fejl efter 5 års praksis).
Velkommen til en ny dimension i seksualiteten..

Fra : Louise

Dato : 20-10-02 00:03

Hejsa, jeg har lige et spørgsmål med hensyn til renligheden. Hvordan er det
lige du bærer dig ad med den bruserslange? Skruer du bruserhovedet af? Og
gør du det inde i brusekabinen? Jeg håber du kan give mig nogle svar, for
jeg har ikke nogen ide om hvordan man gør det nemmest.
God ide med at lugte til fingeren, det vil jeg helt sikkert benytte mig af!

Louise

Fra : Groover

Dato : 20-10-02 09:54

Hej, ganske rigtigt, man må skrue brusehovedet af hver gang. Hvis det ikke
sidder alt for fast, tager det kun et par sekunder med håndkraft. Derefter
skruer Du op for vandet (hvor meget ? Varmt eller koldt ? Det må Du finde ud
af ved egen erfaring) og sætter slangen lige på åbningen, så vandet løber
ind. Når Du synes, at det er nok, smider Du slangen og løber over til WC-et
og lader alt løbe ud igen. Det lyder for nybegyndere nok lidt bizart, men
det er hurtigt og enkelt og særdeles effektivt. Visse personer finder
fornøjelse i denne "vandsport" i sig selv; det kan jeg godt forstå.Om
sommeren, når jeg nyder solen ude i min have, kan jeg godt finde på at tage
haveslangen.....

Fra : Nicolai

Dato : 20-10-02 14:28

On 20 Oct 2002 03:54:20 -0500, "Groover" <wagnercarsten@gmx.de> wrote:

> [...]
>skruer Du op for vandet (hvor meget ? Varmt eller koldt ? Det må Du finde ud

Lad mig lige advare! DET MÅ IKKE VÆRE FOR VARMT!

Tarmslimhinden har ingen nerver, derfor kan man ikke føle at man
bliver skoldet.

Af samme årsag er det normalt frarådet at benytte det trik med
bruserslangen når man taler lavement. Det ha rjeg ihvertfald set på
mange FAQ's og guides.

Så ... play it safe please.

Der findes løsninger til dette også, både i form at en lille gummibold
(en store "øresprøjte"), og en slange med pose og spids på
(sidstnævnte fås også i en version med en ballon der kan pustes op så
den ikke smutter ud).

God fornøjelse.
/Nicolai
--