bedste fodboldspil
Fra : Claus Jørgensen

Dato : 18-10-02 12:12

Og i må godt nævne PS2 spil. Jeg har hørt meget godt om pro evolution
soccer. ER det bare det allerbedste fodboldspil?

Fra : Mathias

Dato : 18-10-02 13:23

Kort sagt: JA. Langt det mest realistiske.

Fra : Sune Salminen

Dato : 18-10-02 15:59

Claus Jørgensen wrote:
> Og i må godt nævne PS2 spil. Jeg har hørt meget godt om pro evolution
> soccer. ER det bare det allerbedste fodboldspil?

Sensible Soccer er det bedste fodboldspil der er lavet nogensinde,
overhovedet!

-Sune

Fra : FreddiE

Dato : 19-10-02 01:22

"Sune Salminen" <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> skrev i en
meddelelse news:aop7et$o5j$1@news.cybercity.dk...

> Sensible Soccer er det bedste fodboldspil der er lavet nogensinde,
> overhovedet!

Sune.... Du har åbenbart IKKE spillet PES!

Det er ingen løgn.. det er det bedste!

--
Mvh FreddiE

Fra : Jesper