En sang
Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 18-10-02 11:45

Hej NG

Jeg søger en sang. Der bliver sunget noget med "Rome wasn't build in a day"
men jeg ved ikke hvad den hedder.

Nogen der kan hjælpe med hvad den hedder og hvilke cd'er den findes på??

/Jeppe

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 18-10-02 11:51

Jeppe Nørgaard wrote:
> Jeg søger en sang. Der bliver sunget noget med "Rome wasn't build in
> a day" men jeg ved ikke hvad den hedder.
>
> Nogen der kan hjælpe med hvad den hedder og hvilke cd'er den findes
> på??

Det er jo en ret anvendt frase, så den findes nok i mange numre. Jeg ved, at
der er et nummer på Morcheebas Fragments of Freedom album der hedder Rome
wasn't build in a day. Men der er garanteret mange andre. Du bliver nok nødt
til at beskrive nummeret nærmere.

/Nikolaj

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 18-10-02 11:49

Jeppe Nørgaard wrote:
> Nogen der kan hjælpe med hvad den hedder og hvilke cd'er den findes
> på??

Google giver en masse hits på:

"Rome wasn't build in a day" lyrics

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 18-10-02 11:50

"Jeppe Nørgaard" wrote:

> Hej NG
>
> Jeg søger en sang. Der bliver sunget noget med "Rome wasn't build in a day"
> men jeg ved ikke hvad den hedder.

Den hedder "Rome Wasn't Built in a Day" og synges af Morcheeba; kan
findes på albummet Fragments of Freedom og tilsyneladende også på Bounce
OST.

> Nogen der kan hjælpe med hvad den hedder og hvilke cd'er den findes på??

Asked and answered .

Mvh. Jacob.