Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fjollet ide !
Fra : Fish No. 1

Dato : 18-10-02 09:42

Hej alle sammen

Jeg sidder med en fjollet ide om at jeg godt kunne tænke mig at lave en
fotostat i vægstørrelse af en hyggelig gammeldags kamin med ild i !

Men hvor i alverden finder man et billed af sådan en og så i en kvalitet som
tillader fotostater i vægstørrelse !

PS. Der må gerne være væg ved siden af kaminen. Jeg forstiller mig noget ala
sådan en engelsk herregårdskamin eller lign.

Kim

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 19-10-02 01:00

"Fish No. 1" <webpoint@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Hej alle sammen
>
> Jeg sidder med en fjollet ide om at jeg godt kunne tænke mig at lave en
> fotostat i vægstørrelse af en hyggelig gammeldags kamin med ild i !

Hvor får man den slags så billigt at man får sådanne ideer?
/ Anders

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-10-02 01:53

Anders Frederiksen wrote:

> Hvor får man den slags så billigt at man får sådanne ideer?

Alle de firmaer som printer bilbords og lignende ka' lave print
over flere baner, som man kan støde sammen. Det er naturligvis
ikke noget man får for en hundredelas, men det er heller ikke
vildt dyrt, og slet ikke hvis man sammenligner med hvad en god
tapet koster.

Jeg kan anbefale http://www.acrobat.dk/

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 24-10-02 17:10

"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev
> [...]
> ikke noget man får for en hundredelas, men det er heller ikke
> vildt dyrt, og slet ikke hvis man sammenligner med hvad en god

Det lyder som om du har prøvet det...

> Jeg kan anbefale http://www.acrobat.dk/

....men jeg finder ingen priser! Kan du evt give et eksempel?

Mvh.
Anders

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-10-02 20:09

Anders Frederiksen wrote:

> ...men jeg finder ingen priser! Kan du evt give et eksempel?

Ring eller e-mail til dem, og be' om en prisliste...:)

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen