OT: Newsserver
Fra : Moe

Dato : 18-10-02 08:59

Hej DFM

Nu skiftede jeg for noget tid siden fra news.tele.dk til dtext.news.tele.dk
da alle indlæg en dag forsvandt fra den første (tidligere omtalt på dfm).
MEN jeg har lagt mærke til ikke alle indlæg kommer med på dtext... dvs jeg
kommer til at mangle nogle indlæg rundt omkring! Nogen der har en anelse om
hvorfor!

Mvh Martin
http://home20.inet.tele.dk/moe/
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=68

Fra : Jens Arnfast

Dato : 18-10-02 09:33

On Fri, 18 Oct 2002 09:58:58 +0200, "Moe" <moe99@(NO.SPAM)get2net.dk>
wrote:
[snip]
>MEN jeg har lagt mærke til ikke alle indlæg kommer med på dtext... dvs jeg
>kommer til at mangle nogle indlæg rundt omkring! Nogen der har en anelse om
>hvorfor!

Well, jeg bruger selv dtext og har ikke oplevet at der har været
huller i forskellige tråde (undtagen selvfølgelig da hele newssetup'et
sprang i luften).

--
-jens

XJ600'88 uden støttehjul og ringklokke

Fra : Moe

Dato : 18-10-02 10:16

> [snip]
> Well, jeg bruger selv dtext og har ikke oplevet at der har været
> huller i forskellige tråde (undtagen selvfølgelig da hele newssetup'et
> sprang i luften).

Se fx tråden "OT - og dog " . Mellem Moller og Olivers indlæg er der på
news.tele.dk et indlæg fra Kristoffer! Denne er ikke med under dtext! Jeg
ved ikke og det er dtext det er galt med eller bare min Pc der spasser...

Fra : Jens Arnfast

Dato : 18-10-02 15:09

On Fri, 18 Oct 2002 11:15:57 +0200, "Moe" <moe99@(NO.SPAM)get2net.dk>
wrote:
[snip]
> [...]
>ved ikke og det er dtext det er galt med eller bare min Pc der spasser...

Hvis du tænker på:
<3daec931$0$1012$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>

er det også på dtext.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-10-02 11:09

Måske kan serveren ikke håndtere svar, hvor der står "Sv" i emnet i stedet
for "Re". Kan det være problemet.

Ellers prøv at tjekke de frie, sunsite.auc.dk eller news.netsite.dk

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Moe

Dato : 18-10-02 11:56

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Måske kan serveren ikke håndtere svar, hvor der står "Sv" i emnet i stedet
> for "Re". Kan det være problemet.

Det tyder ikke på det er det, idet de eksempler jeg lige kan finde ikke
starter med Sv i emne.

Mvh Martin
http://home20.inet.tele.dk/moe/