Hitman2 - Hvor er den kuffert?
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 18-10-02 02:42

I bane 4. Den hvor man skal nakke en general på den tyske ambassade. Hvor er
den kuffert man skal finde?

--
How to Remove Linux and Install Windows on Your Computer
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q247804

Fra : Brian Bünger Kottal

Dato : 18-10-02 05:14

Den ligger i et pengeskab på ambassaden.
Vent til Speznat agent og ambassadøren går ovenpå, så følg efter dem

/Brian

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 18-10-02 09:05

"Brian Bünger Kottal" <brian_kottal@tdcadsl.dk> wrote in message
> Den ligger i et pengeskab på ambassaden.
> Vent til Speznat agent og ambassadøren går ovenpå, så følg efter dem

Nåååå....OK. Jeg slagtede alle sammen og kunne derefter kun åbne 3 ud
af de 4 pengeskabe der er på ambassaden. Jeg fandt kun chokolade. Det 4. og
sidste pengeskab kan bare ikke åbnes....selv om jeg har den der combination.
Lidt underligt at den mulighed ikke er der i spillet. Men OK....man er en
hitman, ikke massemorder.

Jeg prøver igen og følger dine anvisninger.

Fra : pizzaman

Dato : 18-10-02 12:22

Jeg nakkede halvdelen af hele ambassaden, fandt ambassadøren foran
pengeskabet, slog ham ned med pistolen (skyd på helt klos hold) og tog
koden. Man skal jo heller ikke slagte folk, hvis det er unødvendigt.

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 18-10-02 14:09

"pizzaman" <langenaese@yahoo.com> wrote in message
> Jeg nakkede halvdelen af hele ambassaden, fandt ambassadøren foran
> pengeskabet, slog ham ned med pistolen (skyd på helt klos hold) og tog
> koden.

Jeg har jo netop også koden. Ambassadøren fik også en kugle i panden og jeg
tog koden. men jeg kan ikke åbne pengeskabet. Ligemeget hvad jeg gør får jeg
slet ikke den "option" at åbne det.

>Man skal jo heller ikke slagte folk, hvis det er unødvendigt.

Nej, sandt nok. Men det er sjovere

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-10-02 15:09

> [...]
> jeg tog koden. men jeg kan ikke åbne pengeskabet. Ligemeget hvad jeg gør
> får jeg slet ikke den "option" at åbne det.

man kan også snige sig ind gennem garagen. Tage tjenertøjet på . Tage et glas
champagne i køkennet og hælde gift (hentes ved pickup point) på kanten af
glasset. Gå op i den store sal og gå til venstre ud i gangen. Der møder man
Generalen som drikker af glasset. Gå Videre genne gangen og ind i rummet ved
siden af rummet med pengeskabet. Vent på Spetznaz agenten og ambassadøren
(generalen dør af forgiftning i mellemtiden) Når pengekabet er blevet åbnet
kan man åbne døren mellem værelserne og skyde spetznaz agenten. Saml
kufferten op og gå ud til din båd.
Rating:
** Silent Assasin **

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : DaWizeGuy

Dato : 18-10-02 19:45

Michael Petersen wrote:
> [...]
> åbne døren mellem værelserne og skyde spetznaz agenten. Saml
> kufferten op og gå ud til din båd. Rating:

Udemærket walkthrough. SPOILERS AHEAD

Alternativt kan man undlade at samle giften op og blot skynde sig ind i
ambassaden. Følg efter ambassadøren, når han går op på sit kontor. Bedøv ham
med kloroformen, når han har åbnet pengskabet og snup kufferten. Næste
skridt er at snigmyrde generalen. Han går en fast rute mellem balsalen og
sit værelse, hvor der uheldigvis befinder sig en stuepige, hvilket gør det
vanskeligt at nakke ham uden at blive opdaget. Den bedste metode er at skære
halsen over på på ham med en køkkenkniv i det samme han forlader sit værelse
for at gå tilbage til festen. Gøres det rigtigt opdager stuepigen intet.
Slæb derefter liget længere ned i korridoren, således at det ikke kan ses
fra balsalen. Derefter kan man trygt forlade ambassaden med kufferten. Vær
opmærksom på, at Spetsnazagenten løber rundt ned ved ens exit point, rasende
over ikke at have fået fat på kufferten. Men med lidt snilde kan han nemt
undgås.

Rating **Silent Assassin**

@nders

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 18-10-02 15:36

> [...]
> hitman, ikke massemorder.
>
> Jeg prøver igen og følger dine anvisninger.

Det er jeg ikke sikker på at du behøver! Jeg listede lidt rundt i huset
inden jeg begyndte at slå nogen ihjel, men så var jeg lige ved at blive
opdaget af en vagt... eller måske var han lidt mere. Det var en af dem der
går rundt med koderne til pengeskabene. Jeg er ret sikker på at der gå to af
dem rundt. Måske har du bare overset hans kode? Jeg havde i hvert fald taget
kufferten først, og så gemte jeg den på et kontor. Derefter skød jeg bare
generalen og flygtede...

held og lykke

--
Mvh. Anders