Hjælp!
Fra : Rico Rødby

Dato : 18-10-02 01:56

Ja ja, jeg ved jeg har spurgt før, men ingen har svaret...

jeg har fået kastet en Sony CMD-J5 i nakken, og vil nu have den låst op!

er der nogle der ved hvor jeg kan finde et kabel der kan klare dette..?? har
hentet flere stykker software der siger de kan klare det, men mangler det
sk*de kabel...

Any help in here ..??

mvh Rico
( www.nokia-unlock.info )

Fra : Tom A Jensen

Dato : 18-10-02 16:28

Rico Rødby <newsgroup-email!!!@!!!spirravip.dk> skrev i en
> [...]
har
> hentet flere stykker software der siger de kan klare det, men mangler det

------

hej
prøv her

http://www.activemobiles.com/sony_jx_zx_unlocker.htm