anarchy online hit/shit?
Fra : mikkel s pedersen

Dato : 18-10-02 00:12

jeg tænker at start en konto ville bare lige høer om der er nogle der har
erfaring med det ??? hilsen mikkel

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 18-10-02 09:08

"mikkel s pedersen" <hest@pedersen.tdcadsl.dk> wrote in message
> jeg tænker at start en konto ville bare lige høer om der er nogle der har
> erfaring med det ??? hilsen mikkel

Jeg har kun gode erfaringer med Anarchy Online og deres kontosystem osv. Jeg
have rodet lidt rundt i nogle accounts, og den e-mailsupport jeg fik var
helt fantastisk. Jeg fik en ny cd-key og gratis gaming time selvom det var
min fejl.

Fra : Jesper Barrit

Dato : 19-10-02 12:38

Anarchy Online har jo været lidt af en fiasko, fordi det er så dårligt på
mange områder ... Det er nok bedre at vente på den næste generation af
MMORPG der udkommer - Asheron's Call 2 udkommer fx snart ...

Mvh Jesper Barrit