Gulpladebil
Fra : SvS

Dato : 17-10-02 23:52

Er der en venlig vidende læser her der kan redegøre for regelerne eller
mangel på samme for hvad og hvordan du kan have lidt udstyr med til en
overnatning uden at komme galt ad sted m.h.t. lovgivningen.

Mange tak på forhånd
Svs

Fra : Hans

Dato : 19-10-02 10:40

Hej

Du må have bagaga med, også madrasser og dyner. Dog må du ikke have noget
der er skruet fast i bilen.

Venlig hilsen Hans
www.solifer.dk

Fra : sogs

Dato : 19-10-02 11:27

"Hans" <solifer@fritid.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Du må have bagaga med, også madrasser og dyner. Dog må du ikke have noget
> [...]

Hej Svs
vores nabo havde på et tidspunkt en gammel WV kasse på gule pl der ku
forvandles til camper. Dvs han monterede før ferie sydpå et lille bord og
et par plader - der dels var sofa og ku slås ud - om til seng. og riggede
nogle gardiner på. Op mod forsæderne kom så finesserne - en "køkken"reol med
klapbord hvor der i en flamingoisoleret kasse ku etableres lidt køl..
DEN blev dyr, idet reolen efter et par år blev fast monteret, idet han til
dagligt anbragte noget " værktøj" og "reservedele" og fiskegrej af tvivlsom
art, idet hans fag var lærer - mee n man ku i farten tro at det var
meningen - prof. udseende - at ha det sådan.
Da han blev stoppet, kostede reolen - aha campinginventar - en bøde på
17.000 og så skulle vognen omregistreres med tilhørende udgifter +
indbetaling af afgift, i dette tilfælde kom de vistnok til ca. 17.000
(sammenhæng ?) idet han næsten på forhånd opgav at argumentere -
Han havde selvfølgelig brugt den til ferier i en del år, og endte med at se
det i en større sammenhæng - som nogenlunde billigt - år til han blev
taget - - (sløjd)lærere har jo lange ferier, og familien blev rigtig
gode til fransk -
Men pas på at der ikke er noget inventar der bare minder - jeg mener, at man
også er sur på løse madrasser.
Går ud fra at det stadig er samme regler ...........
mvh sten