Lyd
Fra : Daniel

Dato : 26-02-01 14:10

Hej
jeg har tænkt på at lave mit eget lille "Winamp"... men kan slet ikke finde
ud af det... hvis der er nogen der har lavet sit eget eller bare har lidt
kode vil du så ikke sende det til mig...

Hilsen Daniel

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 26-02-01 14:22

Hejsa.

Et sted at starte, er at bruge window's egen contrl til af afspille medie
filer. kast controllen på en form, og vupti.. Det der gør det godt, er
designet og funktionaliteten af din Winamp.. prøv det med controllen og se
om den ikke kan spille dem *S*

/Thomas, VB udvikler

Aston Group A/S

Fra : Asbjørn Sloth Tønnes~