CD med afstresningsmusik
Fra : Tom Kristensen

Dato : 17-10-02 21:06

Søger titlerne på CD'er med afstresningsmusik og gerne hvor der er
lagt indstrukter ind.

Hvem forhandler den slags ?

Fra : Bjarne Krog

Dato : 18-10-02 00:59

On Thu, 17 Oct 2002 20:06:27 GMT, stonefox58@hotmail.com (Tom
Kristensen) wrote:

>Søger titlerne på CD'er med afstresningsmusik og gerne hvor der er
>lagt indstrukter ind.
>
>Hvem forhandler den slags ?

Hlsekosten, pladeforetningerne.

Jeg kan varmt anbefale "Medicine women"
---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Tom Kristensen

Dato : 18-10-02 14:19

Er der instruktioner undervejs ?

Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 19-10-02 23:01

Prøv at se her:

http://www.holosync.com/

De producere afstressings-musik og meditations-musik/lyde som kan udvikle
dig positivt på alle måder.

Der er meget forskning bag.

Hilsen

Jan

Fra : Carina & Thomas

Dato : 25-11-02 19:46

afstresningsmusik forhandles bla af de ukendtes boghandel hvor der er
utrolig meget at vælge imellem
ellers kan du søge efter pfønix produkter, som har det samme
hilsen Carina
p.s. hypnose er en ualmindelig god ting ( uanset om det er noget man godt
selv kan , jeg har været til en og er idag fuldstændig overbevist om at det
er en god hjælp til mange ting ) prøv at lede på www.selvet.dk der kan du
finde meget oplysning

Fra : Halina

Dato : 27-11-02 23:13

Hej igen -

Vi har udvidet vores CD-katalog med "Ro, balance og indsigt". Det er
en visualiserings CD (dvs. tale med musik) + en lille bog. Den er
virkelig god.
Læs om den på
www.hjertemusik.dk/ro_balance_indsigt_laes.htm
Der er lydeksempler på
www.hjertemusik.dk/ro_balance_indsigt_lyt.htm

Kærlig hilsen

Halina
www.hjertemusik.dk

Fra : Halina

Dato : 21-10-02 12:39

Hej -

Den mest kendte/solgte danske New Age musiker er Pushkar, og hans
musik finder du på www.hjertemusik.dk. Hvis du tilmelder dig
Hjertemusiks gratis Nyhedsbrev, får du som velkomsttilbud en e-bog med
detaljerede opskrifter på hvordan du kan bruge musikken i din hverdag.

Den største forhandler af både afstressningsmusik, og musik med tale
(afspænding, meditationer mv. - også Monroe/Hemisync) er helt klart
Det Ukendtes boghandel, www.detukendtes.dk. Besøg dem i Løvstræde 8 i
København eller ring til dem på 3313 3701 (de har meget mere, end hvad
du kan se på deres webside). Jeg er deres "musikekspert" og kan
træffes i butikken torsdag til lørdag.

Kærlig hilsen

Halina
www.HjerteMusik.dk