Pæn original potte til RF900R søges ...
Fra : msc@privat.dk

Dato : 17-10-02 21:03

Jeg har desværre fået et par buler i potten (original) på min RF900R
. En eller anden idiot har påkørt cyklen mens den stod på gaden.
Den var så væltet ned i kantstenen ...

En ny koster vist noget over 5k. Men jeg ser jo mange, der kører rundt
med en ikke original potte ....

Så jeg leder efter en "så pæn som ny potte" uden ridser og buler. Min
cykel er årgang 99 ...

Michael

Fra : Gundersen

Dato : 17-10-02 21:35

Hejsa

Prøv i marked gruppen i stedet!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Mads Stetter

Dato : 18-10-02 05:49

<msc@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med en ikke original potte ....
>
> Så jeg leder efter en "så pæn som ny potte" uden ridser og buler. Min

Hejsa, prøv at skriv til www.spinnin-wheel.se og spørg hva de har og hva de
skal have for sagerne! (Købte kåbedele hos dem for et par uger siden)

Ellers er der også http://www.mvh-online.de og http://www.mrc-gmbh.com

Jeg er helt sikker på du kan finde en imellem disse link, til under halv
pris af hva de koster her hjemme!

Held og lykke!

--
Med Venlig Hilsen