Tenacious D...
Fra : Lars Sommer

Dato : 17-10-02 15:37

Jeg har ikke set nogen indlæg om subject, så er der ikke andre der har
købt deres fede CD??

Jeg er helt vild med deres blanding af humor og musik med masser af
energi... Og så har de Dave Grohl med til at slå lidt i tønderne på
deres skive, og det gør jo bestemt ikke noget!

Jack Black er simpelthen for cool!

Hvad synes I andre ellers om Tenacious D? Og numre som Kielbasa,
Tribute m.v...

Se/hør/download mere på www.tenaciousd.com!

Lars.
groucho@mail.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 17-10-02 15:47

Lars Sommer (slet 4GB4A) wrote:
> [...]
>
> Jack Black er simpelthen for cool!
>
> Hvad synes I andre ellers om Tenacious D? Og numre som Kielbasa,

Jeg synes, at de er ganske underholdende, men gider ikke at lytte til den
slags humor-plader mere end et par gange. Musikken kan IMØ ikke bære mere
end et par gennemlytninger. Der er nogle fede numre på, men betragtet som
musik-cd er den for ujævn.

/Nikolaj

Fra : Jimmi

Dato : 17-10-02 18:32

> Hvad synes I andre ellers om Tenacious D? Og numre som Kielbasa,
> Tribute m.v...

Sjovt du nævner det
Jeg har gennem de sidste par måneder haft det vildeste Tenacious trip, det
er simpelthen genialt!!!
Det der holder er at det samtidig med humoren er pisse gode sange, jeg ville
hurtigt blive træt af det hvis det lød skidt, men nix, Jack Black synger
vildt godt. (Hør Let's get it on fra High Fidelity hvis nogen skulle være i
tvivl!)

Hvem kan stå for teksten i Rung Digga Dung:
Stabbing you with my bowie while i'm naked, painted from head to toe and so
arroused.

Mine ynglings numre er:
Wonderboy (Damn det er et fedt nummer)
City Hall (Ligeså fedt)