Hot persuit demo problem
Fra : jonathan

Dato : 17-10-02 15:12

Hej, jeg for en 1608 fejl: unable to installdriver instance, når jeg vil
installerer demoen under XP, er der andre der har oplevet det?

--
Regards
Jonathan

Fra : bumler

Dato : 17-10-02 17:54

"jonathan" <dsl41894@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg for en 1608 fejl: unable to installdriver instance, når jeg vil
> installerer demoen under XP, er der andre der har oplevet det?
Kan ikke genkende problemet under install på en XP
Her virker det fint på en 1200 AMP TB med 512mb ram og et RADEON 9700 Pro
kort
Prøv at installe det igen eller hent filen igen
Ps: Det er for FED grafik i det GAME *GG*
mvh
Me

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 17-10-02 18:12

bumler wrote:
> Ps: Det er for FED grafik i det GAME *GG*

Hmm, hvad er det lige som er så fedt ved grafikken?

Jeg synes ikke det er afgørende bedre end de tidligere versioner, der
skal altså mere end biler lavet med mange polygoner til skabe noget fedt.

Mvh

Bruno

Fra : jonathan

Dato : 17-10-02 20:45

"bumler" <deterdaløgn@world.se> wrote in message

> [...]
> kort
> Prøv at installe det igen eller hent filen igen
> Ps: Det er for FED grafik i det GAME *GG*
jeg har prøvet og installere det 10-15 gange, og hentet demoen igen, jeg
kører P4, jeg blir nok nød til at installerer xp igen, øvøvø

Fra : Ole

Dato : 18-10-02 01:59

Jeg har kørt skidtet, og det mener jeg, under 98, 2000 og XP uden probs, og
det er med et GeForce2MX400. Hvis der ikke kommer en hel del mere kød på
originalen, er der vist ingen grund til at købe spillet. Jeg har ellers
været vild med NFS serien siden det 1. kom en gang i "stenalderen"

/Ole