musik der ikke er udgivet i DK!
Fra : Flemming

Dato : 26-02-01 13:32

Hello,

Hvis I skulle nævne noget rigtigt godt musik, der ikke er blevet udgivet i
Danmark, hvad ville det så vælge?

Jeg ville helt bestemt fremhæve Polske Varius Manx. Jeg har 2 af deres
cd'er 'Emu' og 'Elf', og syntes at de er helt utroligt 'fede'

Hvis der er nogen her der er interesseret i smuk/melodiøs pop/rock musik
skulle I prøve at lytte til deres sange 'Vale of tears' og 'The gardeneres'

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : ::: luriphaXx :::

Dato : 26-02-01 17:29

On Mon, 26 Feb 2001 12:31:55 GMT, Flemming <culture@post3.tele.dk>
wrote:

>Hello,
>
>Hvis I skulle nævne noget rigtigt godt musik, der ikke er blevet udgivet i
>Danmark, hvad ville det så vælge?

Jeg tror nok jeg ville vælge noget af det jeg selv har lavet på min
guitar :)

Eller også noget med DJ Stone - han er legendarisk - så vidt jeg ved
findes der ikke noget officielt udgivet med ham i DK - men hold kæft
hvor han rykker igennem på den onde gangsta-måde !

::: luriphaXx :::

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 26-02-01 22:10

"Flemming" <culture@post3.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> Hvis der er nogen her der er interesseret i smuk/melodiøs pop/rock musik
> skulle I prøve at lytte til deres sange 'Vale of tears' og 'The

Canadiske The Darkest Of The Hillside Thickets.
Hvis man er til lettere poppet punk, også kaldet surf-punk, og endda læser
Lovecraft eller kender til Cthulhu-mythos, så kan jeg på det varmeste
anbefale dem. Og så er de endda ganske flinke, jeg snakker tit med
band-medlemmerne over e-mail, og forsangeren (der er professionel tegner og
har tegnet for mange kendte rollespils-bøger) har endda sendt mig en
tegning. Og et klistermærke.
Find et par sange på Napster, og kontakt mig hvis i vil have at vide hvor
man kan skaffe musikken henne. Jeg har det i en bogmærke et eller andet
sted, kan ikke lige huske hvor.

Jacob

Fra : Hanne

Dato : 26-02-01 23:11

Flemming <culture@post3.tele.dk> skrev i en

> Hvis I skulle nævne noget rigtigt godt musik, der ikke er blevet
udgivet i
> Danmark, hvad ville det så vælge?

Meget Westcoast bliver faktisk ikke udgivet i Danmark Surt show, da
jeg flere gange har måtte betale 230 kr. for en cd. Feks Blue Obsession
med Michael McDonald var vist i første omgang en import til 179 kr. Det
er godt gjort )

Hilsen Hanne

Fra : Peter G.

Dato : 26-02-01 23:26

"Hanne" <diva1@ofir.dk> wrote in message

> Flemming <culture@post3.tele.dk> skrev i en

> udgivet i

Okay!
Matthew Good Band
Howlin' Maggie - Honeysuckle Strange

...for at komme med et par eksempler.

--
Touch Me Like The Ocean Breeze
Talk To Me Like The Sea

Fra : Hans Huttel

Dato : 01-03-01 09:44

Flemming skrev:

> Hvis I skulle nævne noget rigtigt godt musik, der ikke er blevet udgivet i
> Danmark, hvad ville det så vælge?

Mig bekendt er "Ladies' Love Oracle", der er Grant Lee Phillips' soloalbum
efter at gruppen Grant Lee Buffalo blev opløst ikke udgivet i Danmark. Man kan
bestille denne fine CD f.eks. via

http://www.grantleephillips.com

--
Hans Hüttel | email: hans@cs.auc.dk