Andet multimedie
bentjuul 3670
Diablo 2 exp - b.net dupe
Fra : AcidBurn

Dato : 17-10-02 13:50

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man duper i Diablo 2 exp på
battle.net?

Hilsen
Mikkel

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-10-02 14:57

Thu, 17 Oct 2002 12:49:47 GMT, skrev "AcidBurn"
<AcidBurn.news@kandu.dk>:

>Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man duper i Diablo 2 exp på
>battle.net?

Sikkert ikke her, her drejer det sig om grafikbehandling på
computer.

Prøv i f.eks. news:dk.spil.computer.

PS.
Og så kan jeg da kun anbefale at bruge din udbyders newsserver og
din newsreader (f.eks. Outlook Express) til at læse
nyhedsgrupper.
Du får et meget bedre overblik over indholdet i de forskellige
nyhedsgrupper og ikke noget pointpjat.
<http://www.usenet.dk> er et godt sted at læse om nyhedsgrupper.