OT - og dog ;-)
Fra : Bernhard

Dato : 17-10-02 12:30

fed lyd!!

http://home0.inet.tele.dk/pbekkerh/

->
Yamaha RD 350 Buyers Guide

Wheeler
TDR 125R
På jagt efter en hysterisk GSX 750F->98 - til en anstændig pris

Fra : Hekto

Dato : 17-10-02 14:09

In article <b841f08a.0210170330.6e4c361c@posting.google.com>,
bernhard_wheeler@hotmail.com says...
> [...]
>

> Wheeler
> TDR 125R
> På jagt efter en hysterisk GSX 750F->98 - til en anstændig pris

Ak ja! Tænk engang! ... der var engang man syntes at en RD'er lød
hysterisk!!

BTW, er der overvejelser igang, for at lave en dansk hjemmeside for
2T-saurier, med forum og den slags.
Rundt omkring må der sidde nogen, der stadig ejer en 2-T'er, så
hvorfor ikke samle anstrengelserne for at holde dem kørende?

Er der nogen der har gode ideer, så mail dem!

--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=8

Fra : wheeler

Dato : 17-10-02 18:33

"Hekto" <bs@hekto[REMOVE).dk> skrev i en meddelelse

> BTW, er der overvejelser igang, for at lave en dansk hjemmeside for
> 2T-saurier, med forum og den slags.

Saurier ??

Lyder ellers som en fin idee - hva med offroad-segmentet er de inkluderet i
"og den slags"
?
Wheeler
TDR 125R

Fra : Hekto

Dato : 17-10-02 19:06

In article <GuCr9.789$ir2.2135@news.get2net.dk>, "wheeler"
<bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> says...

> Saurier ??
>
> Lyder ellers som en fin idee - hva med offroad-segmentet er de inkluderet i
> [...]

.... Saurier, fordi det (næsten) er noget der hører fortiden til!

Offroad'ere er da en mulighed; men ikke rigtigt noget jeg har
beskæftiget mig med, siden en offroader var en gammel Jawa 125cc, på
Vestvolden! Det må da med i overvejelserne!

--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 17-10-02 15:13

"Bernhard" <bernhard_wheeler@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> fed lyd!!
>
> http://home0.inet.tele.dk/pbekkerh/

-------------------------------------
-Hehe...
Nu er jeg jo fristet til at lægge lyden af min benelli scooter ind på
binaer! Så skal i høre noget hidsigt!
(Fnis: en 45'er fra 0-100 på 15 sek.) :))

Oliver Bruchhaus.

Fra : Moller

Dato : 17-10-02 15:25

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> wrote in message

> [...]
> binaer! Så skal i høre noget hidsigt!
> (Fnis: en 45'er fra 0-100 på 15 sek.) :))

hva bruger du de 12 til ???

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 17-10-02 15:35

> hva bruger du de 12 til ???

Og trække den op, velsagtens ?

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 17-10-02 15:56

"Kristoffer Lippert" <krl@imv.au.dk> skrev i en meddelelse

> Og trække den op, velsagtens ?

HEY!!!!!!!!!!!!!

Fra : wheeler

Dato : 17-10-02 18:31

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

0-100 km/t - er det i frit fald?

Wheeler

Fra : Hekto

Dato : 17-10-02 20:56

In article <3daec62b$0$96967$bc7fd3c@news.sonofon.dk>, news@molnit.com
says...

> hva bruger du de 12 til ???

He! ... He ...! (eller hvordan man nu udtrykker en hæs latter!)