Gif og opdatering af GUI
Fra : TT

Dato : 17-10-02 12:06

Er det ikke muligt at få vist en animeret GIF i Java?

Jeg har en GIF der skifter mellem 2 farver som jeg meget gerne vil have vist
på min GUI. GIF'en når lige at vise en farve og så sker der ikke mere. Er
der en speciel måde den skal opdateres på?

-TT

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 17-10-02 12:11

> [...]
> på min GUI. GIF'en når lige at vise en farve og så sker der ikke mere. Er
> der en speciel måde den skal opdateres på?

Er loop flaget sat i din gif-fil? Eller er den sat til kun at køre 1 gang.

mvh
JS

Fra : TT

Dato : 17-10-02 12:21

> Er loop flaget sat i din gif-fil? Eller er den sat til kun at køre 1 gang.
>
> mvh
> JS

GIF'en virker fint nok i en browser hvis det kan hjælpe dig

-TT