Købe ikke NFS HP2!
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 17-10-02 10:00

Jeg har lige spillet demoen og det stinker

De har forsøgt at lave et kompromis mellem NFS3/4 og NFS5, men
resultatet er et arcade spil hvor bilerne ikke er arcade nok og en
simulation hvor helikoptere smider med bomber for at politiet kan fange en.

Jeg var tæt på bare at købe spillet da jeg har 6 ud af de 7 tidligere
titler der er kommet til PC og alle har været gode, men denne her sidder
jeg altså over.

Så sørg for at prøve demoen først hvis du overvejer at købe NFS HP2.

Mvh

Bruno

PS. NFS = Need for Speed og HP = Hot Pursuit

Fra : Benny Jensen

Dato : 17-10-02 10:25

Er det gameplayet som stinker eller er det bare det hele. Er der noget godt
i spillet. Set ud fra demoen ??

Mvh.
Benny

Fra : Anders Nielsen

Dato : 17-10-02 11:10

davs

ja gameplayet er ikke særlig godt men grafikken er sku da skide go`..... og
det er da meget fedt t politiet smider bomber ned for at stoppe en.

M.V.H
Anders

Fra : Peter Jensen

Dato : 17-10-02 13:02

"Benny Jensen" <benny31@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Er det gameplayet som stinker eller er det bare det hele. Er der noget
godt
> i spillet. Set ud fra demoen ??

Synes det er blæret.
Grafik og lyd er enormt flot lavet.
Synes det er rart med en gang arkade-smadre-ræs istedet for
at alle bilspil efterhånden er mere hen i sim-genren. Et friskt pust.
Glæder mit til den fulde version .....
--
Peter J

Fra : Martin K

Dato : 17-10-02 11:48

iddqd@worldonline.dk wrote:
> Så sørg for at prøve demoen først hvis du overvejer at købe NFS HP2.

Fuldkommen enig. Jeg blev meget skuffet da jeg prøvede demoen. Porsche 2000
holder lang bedre - stadig. Grafisk er det heller ikke en fornøjelse.
Gameplayet er noget lagsomt i det. Ja, hvad skal jeg sige? 100 MB downloadet
for ingenting...

--
Martin K

Fra : Mogens

Dato : 18-10-02 06:29

On Thu, 17 Oct 2002 12:47:31 +0200, "Martin K"
<kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote:

>Fuldkommen enig. Jeg blev meget skuffet da jeg prøvede demoen.

Der er jeg så ikke enig. Jeg synes HP2 demoen fungerede rigtigt godt.
Det er det bedste action ræs jeg har prøvet siden NFS Hot Pursuit.
HP2 kører perfekt, det er rimeligt nemt at styre og grafikken er flot,
gennemført og kører uden hak på min ikke helt nye maskine.
( T'bird 1333 + Radeon 7500 )

Jeg har helt sikkert tænkt mig at købe HP2

mvh Mogens

Fra : Futte

Dato : 17-10-02 13:06

Kan ikke få demoen til at køre hvem gang jeg skal til at køre går det nogle
sek så fryser spillet

futte

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 17-10-02 13:54

Futte wrote:
> Kan ikke få demoen til at køre hvem gang jeg skal til at køre går det nogle
> sek så fryser spillet

Det havde jeg også, men installationen af den seneste driver til mit ATI
9700 kort hjalp.

Håber det var en hjælp

Bruno