Der var dælendytme mange ænder i morges
Fra : Martin_P

Dato : 17-10-02 08:09

VAr der nogen af jer der fik nogen?? Jeg fik 4 gråænder og 2 krikænder
med hjem på i alt 5 skud ))

Fik 2 grå med 1 skud, da en krydsede bagom den jeg skød på - BUM og 2
ænder på tasken

MArtin_P

Fra : John Reinau

Dato : 17-10-02 09:11

Der var sq lige så mange Gæs .... men ingen på tasken i denne omgang

Fra : Mickey

Dato : 18-10-02 13:06

Fik desværre heller ikke noget trods mange fugle i luften, dog uden for skudhold....meen vi kommer igen..

Fra : Torben F@rum

Dato : 18-10-02 15:35

Hvor i kongeriget af ren og skær nysgerrighed ?

Torben Farum, 9300 Sæby

Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.

Fra : Mickey

Dato : 19-10-02 10:47

For mit vedkomne er det midtjylland...inde i landet

Fra : Torben F@rum

Dato : 19-10-02 12:47

"Mickey" <michael@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> For mit vedkomne er det midtjylland...inde i landet--

Ok, gør i noget for at tiltrække og fastholde ænderne ?
Her tænker jeg på fodring, udsætning af stækkede fugle eller andet ?

Fra : Martin_P

Dato : 21-10-02 06:26

>Hvor i kongeriget af ren og skær nysgerrighed ?
for mit vedkommende - Thisted
Martin_P