Datakabel til Nokia
Fra : Lars Just

Dato : 17-10-02 05:46

Hej,

Er der nogen, som har købt datakabel til Nokia 3310 hos T. Hansen, som kan
svare på om der udelukkende er tale om et M-Bus kabel eller det er et
kombineret M-Bus / F-Bus kabel ?

Venlig hilsen. Lars Just...

Fra : NKSDK

Dato : 17-10-02 06:57

Hej Lars

Jeg kender ikke THansens kabler, men hvis det blot er et Mbus-kabel, du
har, kan det ikke gå helt galt (...medmindre du skal bruge det til de
nye DCT4 telefoner, dvs. 3510 etc.). Som sagt uden at vide det, vil jeg
formode, at du har købt et M-bus kabel, og får du brug for andet, kan
jeg anbefale www.mobilkabler.dk - en flink fyr med gode varer til
billige priser.

Hvis det er til unlocking og aktivering af f.eks. ekstra 3310-funktioner
( -> 3315) er det fint med en Mbus, og hvis det er til "leg", dvs.
upload af ringetoner, logos mv via LogoManager, kan du godt klare dig
med en Mbus. Ganske vist siger mange, at til den slags skal bruges en
Fbus, men det er ikke nødvendigt - i LogoManager kan du vælge bus-type,
og den eneste forskel er en smule hurtigere datatransmission i en Fbus.
Jeg har begge dele, men stiller aldrig mit kabel over på F - det går
hurtigt nok endda.

Hvis du ikke kender LogoManager, kan du sagtens finde det på nettet - du
kan købe det, du kan downloade en demo og du kan finde fulde versioner,
som er cracked.

Jeg håber, dette var svar nok

Mvh

NK

Unlocking og sw-opdatering i Viborg (sivebaeks@io.dk / 87250232)

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Just

Dato : 17-10-02 16:09

"NKSDK" <NKSDK.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender ikke THansens kabler, men hvis det blot er et Mbus-kabel, du
> har, kan det ikke gå helt galt (...medmindre du skal bruge det til de

> Jeg håber, dette var svar nok

Tak for et rigtigt godt svar, det klarede alle mine bekymringer op Nu
ved jeg præcis hvad jeg skal bruge, nemlig LogoManager

Venlig hilsen: Lars Just...

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 17-10-02 12:52

Det kabel du kan købe ved t-hansen er et kombineret M-bus og F-bus

Fra : Lars Just

Dato : 17-10-02 16:11

"Mich@el Christensen" <michaelmc@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det kabel du kan købe ved t-hansen er et kombineret M-bus og F-bus

Tusind tak for hurtigt svar, men det ser ud til at jeg kan klare mig med mit
M-Bus kabel, jeg behøver blot LogoManager ifølge svaret fra NKSDK.

Venlig hilsen: Lars Just...