Edwards til Aprilia GP
Fra : Jacob Hornemann

Dato : 16-10-02 22:00

Så er det afgjort. Edwards skal køre Aprilia RS Cube i GP næste år.
Her forklarer han selv:
http://www.amasuperbike.com/2002-Oct/021015b.htm
http://www.rsvr.net/pages/news/2ndOct.asp

Godt valg, Colin!

-Jacob
RSV Mille

Fra : Richard Pade

Dato : 16-10-02 22:33

Jacob Hornemann wrote:
> Så er det afgjort. Edwards skal køre Aprilia RS Cube i GP næste år.
> Godt valg, Colin!

Hmm, mon Honda slagter VTR SP2'en til fordel for en rækkefirer med
begrænset indsugning? - Honda kan ihvertfald ikke siges at have omsat
den indhøstede V2-goodwill fra racerbanerne i deres gadesortiment. Det
går over min forstand, at de ikke har udvidet VTR-rækken med en heftig
750'er m.fl. til supplement af VTR/VTR SPx og den lille kække VTR 250.
SV650's succes viser jo, at markedet er til mere end "blot" Ducati,
skulle jeg mene.

Richard Pade
'85 VF750S Veffer Dancer
'89 GB500 Clubman Another Nordic Greybeard

Fra : Michael K. S.

Dato : 17-10-02 11:41

On Wed, 16 Oct 2002 22:59:34 +0200, Jacob Hornemann
<jacobh@hotmail.com> wrote:

>Godt valg, Colin!

Jow,svære overvejelser han har haft der

Han føler sig jo noget r*vrendt af Honda og vel hellere nummer 1 hos
Aprilia end nummer 7 hos Honda....Jeg forstår ham nu godt.

Håber han får succes på Prilleren,han har i hvert fald gjort sig
fortjent til det MotoGP-sæde, som han så brændende har ønsket sig
igennem hele sin karriere.

Sjovt egentlig at han skrev "a letter of intent" om at køre en SBK
-Duc,men tingene kan hurtigt ændre sig ....endnu et søm til
ligkisten for SBK.

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på: