Koh Samui i maj
Fra : Jørn Haulund

Dato : 26-02-01 12:22

Hej
Vi overvejer at tage til Koh Samui i maj og søger lidt oplysninger:

Hvilken strand er den bedste når man har små børn med?

Er der nogle der kan anbefale gode bungalows (max 1000 baht)?

Så vidt jeg kan se er vejret betydeligt bedre på Samui end Phuket på det
tidspunkt, men erfaringer efterlyses (regner det meget i maj? er der sol
eller overskyet? og hvad med vandet, er der meget strøm?)

På forhånd tak for hjælpen

Jørn Haulund

Fra : Finn Englyst

Dato : 27-02-01 16:51