Quiz?
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 16-10-02 21:12

Jeg kunne godt tænke mig at lave en quiz på min kommende website, men efter
at ha' kigget lidt rundt på nettet (Og "Vis kilde") og rodet i min
"JavaScript bogen", er jeg stadig i tvivl om hvordan og hvorledes. Det ser
ud til at der er mange former og måder.
Er der nogen her der har gode råd og evt. kan hjælpe mig lidt i gang?
Quizzen skal helst være med 4 forskellige svar-muligheder, hvor af
selvfølgelig kun et er det rigtige svar.
Når deltageren har besvaret alle spørgsmål, skal de rigtige svar kunne ses,
og om vedkommende svarede korrekt/ukorrekt.

--
VH Pernille Lauridsen
http://praxis-it.dk

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 16-10-02 21:38

On Wed, 16 Oct 2002 22:12:00 +0200, "Pernille Lauridsen"
<news@praxis-it.dk> wrote:

>Når deltageren har besvaret alle spørgsmål, skal de rigtige svar kunne ses,
>og om vedkommende svarede korrekt/ukorrekt.

Tror du ikke at noget serverside, såsom PHP eller ASP vil være oplagt?
Jeg kunne jo forestille mig at man ellers kunne lure svarene af ved at
vise kildekoden.

Mvh. Brian
--
Min private babeside - nu med IPIX billeder.
http://www.patricia-brinch.dk (Ved e-mail, slet 2xBEDSTE)

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 17-10-02 09:15

Hej Brian

Det gør ikke noget at man kan aflure de rigtige svar. Man kan ikke vinde
noget.

VH Pernille

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-02 21:53

Wed, 16 Oct 2002 22:12:00 +0200, skrev "Pernille Lauridsen"
<news@praxis-it.dk>:

>Jeg kunne godt tænke mig at lave en quiz på min kommende website, men efter
>at ha' kigget lidt rundt på nettet (Og "Vis kilde") og rodet i min
>"JavaScript bogen", er jeg stadig i tvivl om hvordan og hvorledes.

<http://home20.inet.tele.dk/business/index1024.html>
under javascripts => diverse

<http://www.script.dk/> skriv quiz som søgeord

Fra : Pernille Lauridsen