Ikast igen!
Fra : Erik Larsen

Dato : 16-10-02 19:50

Hallo,

Børge fra Viborg har skrevet til mig privat, Børge vil have dokumentation
for den falske profeti der ville have 25 % af Ikast indbygger frelst.

Er der nogen der har lidt materiale om den dag, da de 900 evangalister gik
fra dør til dør i Ikast og delte Lukas evangeliet ud, for at en fjerde del
af byen skulle frelses, Børge vil nemlig ikke tro det er rigtigt.

På forhånd tak

Erik L

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 16-10-02 21:23

"Erik Larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Sidste brev modtaget fra Erik Larsen
Jeg bad Erik Dokumentere sine påstande om Moses.

Hvilket han åbenbart ikke kunne.

Ok når du ikke kan dokumentere dine påstande er det vel håbløs at forsætte
> denne brev veksling.

Erik Svarede mig her og nu

Børge er du dum, der er ingen ting jeg vil eller skal dokumentere.

Ikast var en fiasko for Moses Hansen , LO og 900 evangelister

Du tror da for Fasan ikke jeg har drømt det op for så er du evnesvag så det
basker

Erik og slut

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
Se ind på min hjemmeside.

---

Fra : Larsen

Dato : 16-10-02 22:55

"Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ikast var en fiasko for Moses Hansen , LO og 900 evangelister
>
> Du tror da for Fasan ikke jeg har drømt det op for så er du evnesvag så

Kære Børge; Ikast nederlaget er ingen påstand det er virklighed for de 900
evangalister der gik dør til dør.

Men om jeg kan dokumentere det eller ikke er ligegyldigt for du vil ikke tro
på min udtalelse så hvorfor skulle du tro på et stykke papir, det i Ikast er
sket og ingen kan forandre den nederlag som det må have været for
tilrettelægerene af denne fiasko-vækkelse, hvor det eneste der manglede på
denne vækkelses dag var Guds tilstædeværelse.

Hvorfor får du ikke Moses Hansen til at fortælle dig om Ikast fænomenet
Moses var der, Jørgen Mortensen fra Køb.h. var der, Finn Iversen fra brande
var der, Arne Kristiansen Holstebro var der, Vencent Zelesar fra Lemvig var
der, Christian Friis fra Struer var der, og 894 andre fra hele landet var
der. Og det er enda bedere end min dokumentation når du kan får bekraftet
nederlaget af andre tilstedeværende end lige mig.

Erik L

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 17-10-02 07:27

> "Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har ikke påstået noget men der påstået noget om en profeti.
Jeg vil ikke tage de mennesker med mail eller teleopkald.
Jeg har lidt besvær´vær med at tro på noget her i grupperne der ikke kan
dokumenters på www , for mig virker det kun som løse påstande.
Jeg tror gerne der har været et stævne i Ikast hvor de mennesker har talt ,
jeg tror også at unge mennesker har udelt traktater.
Men det sker alt for lidt i Danmark .
Men at tro på noget der skulle være sagt . nej det kan være fejl fortolket ,
husket forkert.også videre.
det kan også være så mange år siden at kun dem der ikke kan lige
prædikanterne og Gud kan huske Alt hvad der forgik.

Fra : Larsen

Dato : 17-10-02 11:12

> [...]
> Jeg har lidt besvær´vær med at tro på noget her i grupperne der ikke kan
> dokumenters på www , for mig virker det kun som løse påstande.

Så tro du det er løse påstande, Jeg VAR i Ikast den dag, hvor var du ??

Og så længe du ikke gider sende Moses Hansen en e-mail og spørge ham og det
er sandt, skal du ikke kalde min Historie fra Ikast for løse påstande, det
er meget ufint Kære Børge.

> [...]
> det kan også være så mange år siden at kun dem der ikke kan lige
> prædikanterne og Gud kan huske Alt hvad der forgik.

Væk dog op Børge, Ikast er kun EN falsk foretagende ud af mange Profetier
der aldrig er blevet til virklighed, f.eks. i Holstebro profeterede på
samtiden med Ikast fænomenet, at 5000 mennesker vil blive frelst inden for 5
år, det er heller aldrig sket. Sådan er der en stripe af falske prodetier,
profeteret af Herlighedsbevægelsen fra 1985 til i dag. Disse mange profetier
er aldrig blevet til andet end løn til de involverede prædikanter.

Men jeg gider ikke diskutere Ikast og falske profetier med dig, for det er
nøtteløst på grund af din indvolvering med den bortforklaring du sikkert har
fået stukket i hovedet af de involverede herlighedsprædikanter.

Erik

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 17-10-02 11:34

> "Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Er det ikke lige så ufint at udsprede rygter eller tro på dem uden er
mulighed for at se for den.
Du kan jo ringe til Moses Hansen eller skrive til Ham vist du syndes det er
vigtig også ligge det ud her eller på nettet.
Alt andet er Ufint.

--
http://www.into.dk/to/to.php Troens ord i Brande.

Fra : Larsen

Dato : 18-10-02 22:25

> Er det ikke lige så ufint at udsprede rygter eller tro på dem uden er
> mulighed for at se for den.

Nu er det ikke længere Ikast du vil diskutere, men om jeg er fuld af løjn.

Men kan du ikke forstå hvad der skete i Ikast så beskyld du mig bare for at
lyve om det, jeg erligeglad for jeg var i Ikast den dag 25% af byen ikke
blev frelst som forudsagt.

> Du kan jo ringe til Moses Hansen eller skrive til Ham vist du syndes det
er
> vigtig også ligge det ud her eller på nettet.

Jeg behøver ikke bevis for Ikast skandalen, jeg var Ikast den omtalte dag.
Kan du bevise du ikke var i Ikast den dag, og prøver nu på at glatte
tingende ud med endnu endnu en skrøne ???

> Alt andet er Ufint.

Mener du Jeg er ufin, fordi jeg fortæller sandheden om Ikast vækkelsen ???
Jeg mener du burde give mig en undskyldning fordi du prøver på at gøre mig
til en løjner.

Erik L

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 19-10-02 06:48

> "Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Ok , Hvis moses har lavet det de beskylder han for , har man en frelser i
Himmelen der tilgiver og starter forfra. Er det ikke dejligt. Gud tilgiver .
Moses Hansen , Mig og Dig og begynder forfra med os. Sit ord og kald
fortryder Gud ikke.

Fra : Larsen

Dato : 19-10-02 06:53

> [...]
..
> Moses Hansen , Mig og Dig og begynder forfra med os. Sit ord og kald

Kan du bevise Gud har tilgivet Moses Hansen og dem der har været indvolveret
i Ikast vækkelsen, eller er det bare en påstand du kommer med ??

Erik L

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 19-10-02 06:58

> "Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Ja ud fra Guds ord.
Johans første brev Kap. 1 vers 7 -- 10

Fra : Erik Larsen

Dato : 19-10-02 07:31

> Ja ud fra Guds ord.
> Johans første brev Kap. 1 vers 7 -- 10

Typisk herlighedslære, find et enkelt skriftsted så er det et bevis på
frelse,tilgivelse, syndsforladelse og det altsammen fordi man bekender det
med sin mund.

Der står en masse om falske profeter i Bibelen, kan du bevise du ikke har
brugt et forkert skriftsted og ingen har fået tilgivelse i Ikast ??

Erik L

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 19-10-02 08:04

> "Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Ja . Guds ord står fast.

Fra : Erik Larsen

Dato : 19-10-02 13:35

> "Erik Larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Ja . Guds ord står fast.

Du er sku´ en mærkelig mand Børge, Først vil du ikke tro hvad jeg skriver
om Ikast, så vil du have bevis, så mener du jeg har startet rygter og så til
sidst mener du Moses Hansen og Co har fået tilgivelse for deres falske
vækkelses profetier.

Erik l

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 19-10-02 13:39

> "Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Jeg mener at hvis de har kommet med falske profetier . så er der tilgivelse
hos Gud i Jesu navn, som der er for at snyde i skat eller bedrive hor eller
hvad djævelen pønser på at få os til, eller en lille nød løgn, ja der er
tilgivelse hos Gud.
Vi er alle syndere frelst af nåde tilgivet af Gud.

Fra : Erik Larsen

Dato : 19-10-02 19:09

> [...]
eller
> hvad djævelen pønser på at få os til, eller en lille nød løgn, ja der er

Hvis man omvender sig fra den synd man udøver er der tilgivelse og de
LO-leder lider ikke rigtigt af omvendinger til alternative forkyndelse, men
fortsætter uden besvær deres falske profetier.

> http://www.into.dk/to/to.php Troens ord i Brande.

Her i Brande er der en falsk klovn der heder Finn Iversen, som var med til
at profetere falsk i Holstebro, som afgået forstander i Pinsemenigheden
starte Finn som forstander Holstebro Frikirke, fordi det ikke lykedes Finn
og Co at svindle sig til Pinsekirken i Holstebro ved at omforandre de
tinglyste vedtægter der er i Pinsekirken og tinglyse deres egne LO-love, det
var ren og skær et tyveriforsøg.

Den ene dag havde forstander Finn Iversen og Co en vision på at låne mange
penge til at købe et hus som skulle bruges til cafe´, men 14 dage efter
lånet var taget løb de deres vej og overlod betalingen til ander der kom
bagefter hans forstanderskab.

Tror du Finn Iversen har angret og bedt Gud eller Pinsevækkelsen om
tilgivelse, Jeg har ikke hørt det ?? Har du ??

Er det virkelig den slags folk du reklamere for, ???

Erik L

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 19-10-02 21:35

> "Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse
Jeg har kent omtalte Finn i mange år.
Han blev kaldet fra til Brande igen.
Han sagde ja til Kaldelsen.
Han stak ikke af. Herved er denne disution forbi for mit vedkomme for denne
gang.
Gud velsigne dig.

Fra : Erik Larsen

Dato : 20-10-02 08:10

> "Erik Larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har kent omtalte Finn i mange år.
> Han blev kaldet fra til Brande igen.

Havs Frikirke lukkede og han skulle finde noget andet at lave, hvda er det
for et "kald"

> Han sagde ja til Kaldelsen.

Var det ikke Brande eller kontanthjælp???

> Han stak ikke af. Herved er denne disution forbi for mit vedkomme for
denne
> gang.

Du har nok ret i han ikke stak af fra den lukkede frikirke, den blev jo
nedlagt fordi deres profetier ikke gik i opfyldelse, igen

Erik L

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 19-10-02 21:37

"Erik Larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse
Ps . Finn er ingen klovn, det var Ham der for mange år siden bad til
Helliånden dåb for mit vedkommende.
'Ja det er jo efterhånde god smag her at udråbe andre for klovne , falske
profeter, men at se bjælken i sit eget øje.

Fra : Erik Larsen

Dato : 20-10-02 08:20

> "Erik Larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Ps . Finn er ingen klovn, det var Ham der for mange år siden bad til
> Helliånden dåb for mit vedkommende.

Nå så det, så er brikkerne faldet på plads for mit vedkommende

> 'Ja det er jo efterhånde god smag her at udråbe andre for klovne , falske
> profeter, men at se bjælken i sit eget øje.

Jeg skriver kun sandheden om Finn Iversen, han er en strid melitant kristen
der har lært at banke andre psykisk på plads uden at have skrupler derved,
at du vil tro på dens mands løjne er dit problem er du lige så langt fra Gud
kærlighed som han er.

Ved du at Finn Iversen spillede meget på enarmede tyveknægte da han var
forstander i Holsetbro og så i menigheden beskyldte han andre for at være
basat af demomer

Erik L

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 16-10-02 21:55

"Erik Larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
PS. tak for de smukke ord de skal nok passe.
Gud velsigne dig Erik.