/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Suzuki GSX400RR
Fra : Peter Andresen


Dato : 16-10-02 18:18

Suzuki GSX400RR model GK76a 400, '92, km 13.500, Droslet til lillekørekort.
Billig i forsikring. Bagdæk og kædekit er helt nyt. Resten af sliddelene er
næsten nye. Se og læs mere på www.sitecenter.dk/ptmbe, kr 59.900 evt. bytte.



 
 
Psycho Cowboy (16-10-2002)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 16-10-02 19:34


"Peter Andresen" <spand@paradis.dk> skrev i en meddelelse
news:3dad9d2a$0$32580$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Suzuki GSX400RR model GK76a 400, '92, km 13.500, Droslet til
lillekørekort.
> Billig i forsikring. Bagdæk og kædekit er helt nyt. Resten af sliddelene
er
> næsten nye. Se og læs mere på www.sitecenter.dk/ptmbe, kr 59.900 evt.
bytte.
_____________________________________

Hovsa! Den fik du vidst sendt forkert... prøv igen, og send den så til
news:dk.marked.privat.motorcykel.

Psycho Cowboy
Babygixxer



Troels Sørensen (16-10-2002)
Kommentar
Fra : Troels Sørensen


Dato : 16-10-02 20:44


"Peter Andresen" <spand@paradis.dk> wrote in message
news:3dad9d2a$0$32580$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Suzuki GSX400RR model GK76a 400, '92, km 13.500, Droslet til
lillekørekort.
> Billig i forsikring. Bagdæk og kædekit er helt nyt. Resten af sliddelene
er
> næsten nye. Se og læs mere på www.sitecenter.dk/ptmbe, kr 59.900 evt.
bytte.
>
>

smut over i markeds grupen ;)



Ted (17-10-2002)
Kommentar
Fra : Ted


Dato : 17-10-02 14:11

Er det ikke mange penge for en Suzuki 400 - uanset hvor mange r den har ?

Bare lige noget der skulle ud.

Mvh Teddy

"Troels Sørensen" <troels@tdc.broadband.dk> skrev i en meddelelse
news:3dadc178$0$79613$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "Peter Andresen" <spand@paradis.dk> wrote in message
> news:3dad9d2a$0$32580$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Suzuki GSX400RR model GK76a 400, '92, km 13.500, Droslet til
> lillekørekort.
> > Billig i forsikring. Bagdæk og kædekit er helt nyt. Resten af sliddelene
> er
> > næsten nye. Se og læs mere på www.sitecenter.dk/ptmbe, kr 59.900 evt.
> bytte.
> >
> >
>
> smut over i markeds grupen ;)
>
>



Rune D. Jørgensen (17-10-2002)
Kommentar
Fra : Rune D. Jørgensen


Dato : 17-10-02 17:41

"Ted" <teddy@mail.net.dk> lagde en arm i
news:aomctj$bt7$1@news.cybercity.dk:

> Er det ikke mange penge for en Suzuki 400 - uanset hvor mange r den har ?

Ja, og billig i forsikring? Enhver motorcykel med der slutter på R er dyr,
så prøv lige en RR

--
Rune D. Jørgensen

Peter Andresen (17-10-2002)
Kommentar
Fra : Peter Andresen


Dato : 17-10-02 16:27

Jo, jeg synes da også det er mange penge, men jeg har lige søgt på GK76a
inde på dba, og fandt en til 65000 kr. De høje priser på suzukien og såvel
også kawasakis ZXR400 og Hondas CBR400 er nok på grund af at 400erne er
billige i forsikring, og for det ikke skal være løgn har jeg faktisk næsten
haft den solgt til 60000 kr. to gange, hvor køberen og jeg havde givet
hinanden hånd og aftalt en tid de skulle komme og hente den, men i begge
tilfælde ringede køberen så dagen før de skulle hente den, og sagde at
banken ikke ville låne dem pengene, så nu spørger jeg også folk om de er
sikker på de har pengene når de ringer, for det er fanme træls når de ikke
har og man tror cyklen er så godt som solgt.

Mvh. Peter.

"Ted" <teddy@mail.net.dk> skrev i en meddelelse
news:aomctj$bt7$1@news.cybercity.dk...
> Er det ikke mange penge for en Suzuki 400 - uanset hvor mange r den har ?
>
> Bare lige noget der skulle ud.
>
> Mvh Teddy
>
> "Troels Sørensen" <troels@tdc.broadband.dk> skrev i en meddelelse
> news:3dadc178$0$79613$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> > "Peter Andresen" <spand@paradis.dk> wrote in message
> > news:3dad9d2a$0$32580$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > Suzuki GSX400RR model GK76a 400, '92, km 13.500, Droslet til
> > lillekørekort.
> > > Billig i forsikring. Bagdæk og kædekit er helt nyt. Resten af
sliddelene
> > er
> > > næsten nye. Se og læs mere på www.sitecenter.dk/ptmbe, kr 59.900 evt.
> > bytte.
> > >
> > >
> >
> > smut over i markeds grupen ;)
> >
> >
>
>





FER (18-10-2002)
Kommentar
Fra : FER


Dato : 18-10-02 11:21


"Peter Andresen" <spand@paradis.dk> wrote in message
news:3daf1730$0$97618$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jo, jeg synes da også det er mange penge, men jeg har lige søgt på GK76a
> inde på dba, og fandt en til 65000 kr. De høje priser på suzukien og såvel
> også kawasakis ZXR400 og Hondas CBR400 er nok på grund af at 400erne er
> billige i forsikring, og for det ikke skal være løgn har jeg faktisk
næsten
> haft den solgt til 60000 kr. to gange, hvor køberen og jeg havde givet
> hinanden hånd og aftalt en tid de skulle komme og hente den, men i begge
> tilfælde ringede køberen så dagen før de skulle hente den, og sagde at
> banken ikke ville låne dem pengene, så nu spørger jeg også folk om de er
> sikker på de har pengene når de ringer, for det er fanme træls når de ikke
> har og man tror cyklen er så godt som solgt.
>
> Mvh. Peter.
>

Det er for dyrt

Kigger efter denne cykel selv. Vil mene en vinter pris skal ligge omkring
45K , for en normal. Din ser ud til at være pæn osv. 50K vil jeg gerne byde.

men lige en detalje hvorfor skriver du det i denne gruppe`?

mvh tommy Fer



FER (18-10-2002)
Kommentar
Fra : FER


Dato : 18-10-02 11:50


"Peter Andresen" <spand@paradis.dk> wrote in message
news:3daf1730$0$97618$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jo, jeg synes da også det er mange penge, men jeg har lige søgt på GK76a
> inde på dba, og fandt en til 65000 kr.

Ja, du har set på en fra Køge MC, hvis du ser efter er alle hans cykler
absurt dyre.. de fleste GSXR250 an har, de koster 35-40K... han er ikke helt
rask.. noget andet man kan tænke over er at hans cykler har alle kørt
forbavsende lidt, og når man står foran dem, ser det ud som om de har kørt
deres 10.000 km i verdens hårdeste miljø????

mvh Tommy Fer



Peter Andresen (18-10-2002)
Kommentar
Fra : Peter Andresen


Dato : 18-10-02 12:58

Nej, Køge mc center har en til 70000 kr, og den er hvid, hvilket jeg vil
mene er den falske farve, men det er jo en smag sag, og ved biler siger men
også at hvide biler er mindre værd.


"FER" <fer@cool.no.junk.for.me.dk> skrev i en meddelelse
news:aoop0j$366$1@news.cybercity.dk...
>
> "Peter Andresen" <spand@paradis.dk> wrote in message
> news:3daf1730$0$97618$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Jo, jeg synes da også det er mange penge, men jeg har lige søgt på
GK76a
> > inde på dba, og fandt en til 65000 kr.
>
> Ja, du har set på en fra Køge MC, hvis du ser efter er alle hans cykler
> absurt dyre.. de fleste GSXR250 an har, de koster 35-40K... han er ikke
helt
> rask.. noget andet man kan tænke over er at hans cykler har alle kørt
> forbavsende lidt, og når man står foran dem, ser det ud som om de har kørt
> deres 10.000 km i verdens hårdeste miljø????
>
> mvh Tommy Fer
>
>



Psycho Cowboy (18-10-2002)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 18-10-02 19:18

> Nej, Køge mc center har en til 70000 kr, og den er hvid, hvilket jeg vil
> mene er den falske farve, men det er jo en smag sag, og ved biler siger
men
> også at hvide biler er mindre værd.
__________________________________

Jeg vil nu give Fer ret i, at det rent umiddelbart lyder lidt i overkanten
at forlange 60 kilo for en GSX-R 400, men da jeg jo ikke har set den, kan
jeg selvfølgelig heller ikke vurdere det.
At Køge MC er temmelig dyre, kan vi hurtigt blive enige om, men hvor faen
kommer det ind i billedet at hvide biler / motorcykler er mindre værd??

Psycho Cowboy
Babygixxer



Nicolai (19-10-2002)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 19-10-02 20:04


Er du gal en vulgær pris for sådan en gammel cykel....
Det er mange år siden jeg havde 2 af disse og dengang var de ved at
være gamle..!
Jeg solgte dem til 60K og 45K






On Wed, 16 Oct 2002 19:17:45 +0200, "Peter Andresen"
<spand@paradis.dk> wrote:

>Suzuki GSX400RR model GK76a 400, '92, km 13.500, Droslet til lillekørekort.
>Billig i forsikring. Bagdæk og kædekit er helt nyt. Resten af sliddelene er
>næsten nye. Se og læs mere på www.sitecenter.dk/ptmbe, kr 59.900 evt. bytte.
>


Claus Rittig (19-10-2002)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 19-10-02 20:42

"Nicolai" <nfnf@c.dk> skrev i en meddelelse
news:d2b3rusg1rii1gt02j8e3an1a74r9vjo5d@4ax.com...

> >Suzuki GSX400RR model GK76a 400, '92, km 13.500, Droslet til
lillekørekort.
> >Billig i forsikring. Bagdæk og kædekit er helt nyt. Resten af sliddelene
er
> >næsten nye. Se og læs mere på www.sitecenter.dk/ptmbe, kr 59.900 evt.
bytte.

> Er du gal en vulgær pris for sådan en gammel cykel....
> Det er mange år siden jeg havde 2 af disse og dengang var de ved at
> være gamle..!
> Jeg solgte dem til 60K og 45K

Jah, priser er noget mærkeligt noget. Hvis man kan få nogen til at betale
60K for en 10 år gammel 400cc, så er det jo det den er værd.

Personligt ville jeg ikke drømme om den handel. Et af problemerne med en 10
år gammel japaner er, at flere af reservedelene sikkert ikke længere kan
fås, og skulle jeg købe for 60K motorcykel, så ville jeg kunne være sikker
på at kunne holde den kørende.

Netikette Nicolaj! Svar UNDER det du vil kommentere, og skær overflødig
citering væk. Det gør dine indlæg langt lettere at læse. Jeg svarer fx.
meget sjældent på indlæg der ikke holder en rimelig netikette, for jeg gider
ikke sidde og rydde op i andres dovenskab.

Rittig



Richard Pade (19-10-2002)
Kommentar
Fra : Richard Pade


Dato : 19-10-02 21:33

Claus Rittig wrote:
> Personligt ville jeg ikke drømme om den handel. Et af problemerne med en 10
> år gammel japaner er, at flere af reservedelene sikkert ikke længere kan
> fås, og skulle jeg købe for 60K motorcykel, så ville jeg kunne være sikker
> på at kunne holde den kørende.

Nåh, Honda laver typisk stumper 16-18 år efter modellen er udgået, mens
Suzuki regner med 12-14 år. Det var svar jeg fik hos hhv Honda og
Suzuki-importørerne, da jeg købte min VF'er. Det er godt nok 5 år siden
nu, men det behøver ikke have ændret sig væsentligt. Indtil videre er
der ingen på VF / SabMag-listen, der har nævnt problemer med at skaffe
stumper - heller ikke til de første fra '82.

Men om modellen er udbredt eller sjælden, bør nok indgå i vurderingen
sammen med alderen.

Richard

'85 VF750S Veffer Dancer
'89 GB500 Clubman "Clubbi" Another Nordic GreyBeard

Claus Rittig (20-10-2002)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 20-10-02 19:27

"Richard Pade" <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3DB1C195.3FF3574E@mail.dk...

> Nåh, Honda laver typisk stumper 16-18 år efter modellen er udgået, mens
> Suzuki regner med 12-14 år. Det var svar jeg fik hos hhv Honda og
> Suzuki-importørerne, da jeg købte min VF'er.

Jeg tror desværre ikke det svar fra Suzuki-importøren holder vand, jeg er
stødt på flere eksempler på det modsatte. Vær også opmærksom på at
Suzuki-importøren er kendt for at skaffe-varer kan tage lang, lang tid at
skaffe - op til 8 mdr. er ikke urimeligt i Reinhardt's ører. Det har faktisk
kostet Suzuki et par autoriserede værksteder, som ikke mente den slags
ventetid var noget man kunne byde kunder.
Det mest grelle eksempel jeg er faldet over er dog en Yamaha, en '95er som
havde adskillige "ikke-skaf-bare" dele i år 2000. (DT125R, sideskjolde,
bagskærm, tændingsdele).

> Men om modellen er udbredt eller sjælden, bør nok indgå i vurderingen
> sammen med alderen.

Og naturligvis om modellen har været officielt importeret til DK. Gråimport
modeller kan importører (og Suzuki i særdeleshed) være ret vrangvillige
overfor.

Rittig



SLP/JM (20-10-2002)
Kommentar
Fra : SLP/JM


Dato : 20-10-02 20:11


"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev
> Og naturligvis om modellen har været officielt importeret til DK.
Gråimport
> modeller kan importører (og Suzuki i særdeleshed) være ret vrangvillige
> overfor.

Da jeg havde en GSX-R 400, var jeg ude for, at Reinhardt faktisk heller ikke
var særlig meddelsomme, selv om der var tale om en officielt importeret
model.

Jeg henvendte mig med nogle spørgsmål om tolerancer ved ventiljustering
eller noget i den dur, da der ikke findes en dansk- eller engelsksproget
manual til GSX-R 400. Som de sagde, var det den slags, man havde
autoriserede værksteder til.

--
Susanne




Claus Rittig (21-10-2002)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 21-10-02 15:59

"SLP/JM" <Madcat@c.dk> skrev i en meddelelse news:aouv8h$b9$1@sunsite.dk...

> Da jeg havde en GSX-R 400, var jeg ude for, at Reinhardt faktisk heller
ikke
> var særlig meddelsomme, selv om der var tale om en officielt importeret
> model.
> Jeg henvendte mig med nogle spørgsmål om tolerancer ved ventiljustering
> eller noget i den dur, da der ikke findes en dansk- eller engelsksproget
> manual til GSX-R 400. Som de sagde, var det den slags, man havde
> autoriserede værksteder til.

Ja, der er bedre service hos Bilka...

Rittig



Hekto (19-10-2002)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 19-10-02 20:39

In article <d2b3rusg1rii1gt02j8e3an1a74r9vjo5d@4ax.com>, nfnf@c.dk
says...
>
> Er du gal en vulgær pris for sådan en gammel cykel....
> Det er mange år siden jeg havde 2 af disse og dengang var de ved at
> være gamle..!
> Jeg solgte dem til 60K og 45K

Oftest synes man at det man vil sælge, er mere værd end det køberne
gerne vil betale.
Måske ER tingene det værd, som man forlanger; men på den anden side, er
de ikke mere værd, end andre vil give for dem!

Som andre tidligere har påpeget, så er den væk i morgen ... hvis prisen
er rigtig!
--
/Hekto/Brian
Suzuki LS650 m. 1in1 & Kawasaki KR-1 m. 2in2 + KIPS
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=8

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177518
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408647
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste