Ice-RR :-)
Fra : Mureren

Dato : 16-10-02 17:58

Til dem der måtte have lyst *S*

http://www.algonet.se/~ice-r-r/

Der er endda en lille video

Fra : Jimmi

Dato : 16-10-02 21:05

Og så brokker vi os så snart der er nattefrost
Om jeg fatter hvordan han har fået de møtrikker i dækkene til at sidde fast
uden at luften fiser ud.

/Jimmi
(XJ600S)

Fra : Martin

Dato : 17-10-02 06:52

"Jimmi" <jimmi@klud.dkSLETDETTE> wrote in message
> Og så brokker vi os så snart der er nattefrost
> Om jeg fatter hvordan han har fået de møtrikker i dækkene til at sidde
> [...]

mon ikke de bruger slanger ??

Fra : Jimmi

Dato : 17-10-02 15:47

> mon ikke de bruger slanger ??

Fra sitet:
"The Ice-roadracer has of course special developed studs and the tires are
also special before 400-600 studs are mounted there, how this is done is
still a secret until the project's finance problem is solved."

Du har lige afsløret deres store hemmelighed
Det lyder nu meget realistitsk med slanger.

/Jimmi
(XJ600S)

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 17-10-02 00:19

Orw! - Cool....

Der er sgu' nogen der har fundet ud af hvad man skal med sne og is..
Det tror jeg er go' spas...

Mvh
Kristoffer

Fra : Thomas Jensen

Dato : 17-10-02 07:32

> Til dem der måtte have lyst *S*
>
> http://www.algonet.se/~ice-r-r/
>
> Der er endda en lille video

kanon!

Lad os tage en maskine som kan løbe 300km/t og smi den på is )

mvh

Thomas Jensen
XJ600s

Fra : Bo-gsxR

Dato : 17-10-02 15:38

> Lad os tage en maskine som kan løbe 300km/t og smi den på is )
det ender med at der er nogle gale nordjyder der laver en
en 1684ccm med turbo hvis de læser dette link.
men nu har vi jo ikke særligt meget sne i dk. så mon ikk de sparer
arbejdskraften

bo-gsxR

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 17-10-02 18:03

"Bo-gsxR" <anonym@anonym.dk> wrote in message

> [...]
> en 1684ccm med turbo hvis de læser dette link.
> men nu har vi jo ikke særligt meget sne i dk. så mon ikk de sparer

Hvad skulle der være galt i at lave en 1684 ccm R4 turboladet motor på
methanol??? Der står stadig tomme stel rundt omkring i vores gemmere og
svejseren står klar i værkstedet, så det........

Per M. Pedersen.......som i øvrigt æææælsker snevejr, kulde og mc´er. Halv
fart, dobbelt så sjovt / spændende / farligt

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 19-10-02 13:42

"Per Milborg Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> wrote:

>Hvad skulle der være galt i at lave en 1684 ccm R4 turboladet motor på
>methanol???
Næh. Hvad skulle det da være?
Ud over, at 2000 ccm selvfølgelig ville være nemmere at huske - et
pænt, rundt tal

>Der står stadig tomme stel rundt omkring i vores gemmere og
>svejseren står klar i værkstedet, så det........
Hvis (når?) i bygger sådan én, og begynder at ræse rundt på frosne
søer, så kommer jeg altså med et kamera og putter jer i TV!
Dét må der være andre end mig, som gerne vil se.

--
Kåre

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 18-10-02 14:34