Opdatering af OS8.1
Fra : Fam. Brogaard

Dato : 16-10-02 16:53

Jeg står og mangler opdateringen fra OS 8 til OS 8.1
Jeg har haft den på en zip-diskette men har desværre fået den slettet

Nu står jeg og skal hjælpe en ven med at gen-instalere system OS8. Den vil
jeg gerne opdatere til OS 8.1 for så kan den også kører AppleWorks 6.

Er der evt. en med en hurtig internetforbindelse som kan sende den til mig
på min e-mailadr.

På forhånd tak

NB: Skriv lige først, at du gerne vil, så svarer jeg tilbage - ellers
risikere jeg, at der er 10 andre der også sender opdateringen og det er jo
lige som spild af deres og min tid/forbindelse....

--
M.v.h.

Brogaard
john.iben@stofanet.dk
Send form the best PC-platform/The Macintosh OS

- Thue Windows you can see a Apple
- but you can't feel it.